חברת MSC ערכה אירוע לציון 33 שנות פעילות בישראל

אל חגיגת הענק התקבצו 600 אורחים, מהם לקוחות רבים מהחברות המובילות בישראל, בהם בכירי תעשיית הספנות והתחבורה, וכן משלחת של מנהלים בכירים מ-MSC העולמית. את הערב חתמה הופעה של להקת רד בנד, ביחד עם שפיטה


12:25 ,14.09.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הספנות MSC ציינה אמש 33 שנות פעילות בישראל באירוע מרשים וגדוש באורחים, במתחם Khai Event Resort היוקרתי.

 

אל חגיגת הענק התקבצו 600 אורחים, מהם לקוחות רבים מהחברות המובילות בישראל, יושבי הראש ומנהלי חברות הנמלים וכן בעלי ומנהלי חברות לוגיסטיקה ושילוח רבים הפועלים בשיתוף פעולה עם חברת MSC לאורך שנים רבות.

 

לאירוע הגיעה משלחת מאד גדולה ומרשימה של מנהלים בכירים של חברת MSC העולמית, ובראשם Massimiliano Venezian המכהן כסגן נשיא בכיר בחברת הספנות. המשלחת גם כללה נציגים של MSC ממדינות רבות שזכו להכיר את לקוחות החברה בישראל.

 

לאה בוגץ גינוסר, מנכ״לית MSC ישראל, הרימה בתחילת דבריה כוס יין לחיי עדני סימקין והודתה לו על כל פועלו עבור חברת MSC בישראל במשך 18 השנים האחרונות ואיחלה לו ולכל הנוכחים שנה טובה ומתוקה. היא ביקשה להודות לכל העובדים והעובדות של חברת MSC ואמרה להם ׳הודות לכם חברת MSC היא לא רק חברת הספנות הטובה בעולם אלא היא גם חברת הספנות הטובה בישראל׳. תודה ללקוחות שליוו אותנו מהיום הראשון ועד עכשיו. החברה שלנו היא חברת הספנות הגדולה בעולם והיא משקיעה רבות בתשתיות בים וביבשה״.

 

עדני סימקין, יו״ר חברת MSC בישראל: ״תודה שבאתם לאירוע שלנו – זוהי מחמאה מרשימה על שיתוף הפעולה ההדוק בינינו. סוכנות MSC בישראל הוקמה בשנת 1990 לייצג את חברת MSC מג׳נבה שאז הפעילה 20 אניות בין חיפה ואשדוד לנמלי צפון אירופה. כיום, חברת MSC היא חברת הספנות הגדולה בעולם והיא מתפעלת 774 אניות מכולה והנפח של האניות שלה יגיע בקרוב ל-6 מיליון TEU. מאז הקמתה הסוכנות בישראל הפכה לגדולה ביותר בישראל. כתפיסה אסטרטגית, החברה השקיעה בתחומי לוגסיטיקה, הובלה יבשתית, מסופים עורפיים, וטרמינלים ימיים וזאת במטרה לתת ללקוחות שירותים משלימים בנוסף להובלה הימית״. סימקין הודה ללקוחות והתחייב לשרת את הלקוחות בנאמנות ובידידות, ואיחל ללאה בוגץ גינוסר, שנכנסה לתפקיד המנכ״לית, הצלחה בתפקיד.

 

מסמיליאנו וניציאן, סגן נשיא בכיר בחברת MSC העולמית, הרשים את האורחים עם המשפט ״ערב טוב אורחים יקרים״ שאמר בעברית מדויקת וברורה, והדגיש כי החברה רואה בלקוחות שותפים, וכי היא מעריכה את שותפותם למסע ודרך להמשך היחסים״ וניציאן חתם את דבריו בעברית שוב ואמר ״שנה טובה״.

 

את הערב חתמה הופעה של להקת רד בנד, ביחד עם שפיטה.