חברת MSC ישראל משיקה את iReefer וקו ישיר חדש לנמל FOS

באירוע לקוחות הוצג שירות ה-iReefer לניטור מתקדם של מכולות קירור, לצד השקת קו ישיר חדש לנמל FOS. מנכ״לית החברה, לאה בוגץ׳ גינוסר: "המהלכים מבטאים את מחויבות MSC להרחבת תחום הקירורים בישראל ולפיתוח פתרונות חדשניים ליצואנים וליבואנים"


11:05 ,17.09.2025 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת MSC ישראל חושפת לראשונה את השירות החדשני iReefer, כמו גם שירות שבועי חדש מ/אל נמל FOS שבדרום צרפת, באירוע לקוחות מרשים שנערך אתמול (יום ג') במסוף 207 שבפארק נמלי ישראל, הסמוך לנמל אשדוד.

 

באירוע השתתפו כ-200 יבואנים ויצואנים מתחומי התוצרת החקלאית, הפארמה והמזון לצד סוכני מכס ומשלחים בינלאומיים וזאת במסגרת מחויבותה של MSC להעמקת תחום הקירורים בישראל ולפיתוח פתרונות מתקדמים ליצואנים וליבואנים.

 

לאה בוגץ׳ גינוסר, מנכ"לית MSC ישראל, הודתה לנוכחים על השתתפותם והדגישה כי שנת 2025 הייתה שנה מצוינת לחברה בתחום הקירורים, נתון המשקף את הצלחת היצואנים הישראלים בשווקים הבינלאומיים ואת הביקוש ההולך וגובר לתוצרת מקומית. "השוק הישראלי ממשיך להוכיח את עצמו כמשמעותי ודינמי בזירה הבינלאומית, והנוכחות המרשימה כאן היום מוכיחה עד כמה התחום הזה חיוני לצמיחת הכלכלה הישראלית״.

 

מנכ״לית MSC הציגה לראשונה בפני המשתתפים את שירות ה-iReefer, שהיא מערכת מתקדמת לניטור ושליטה מרחוק במכולות קירור, המציעה מספר מסלולים וחבילות ומעניקה ללקוחות שקיפות ובקרה בזמן אמת על המטענים הרגישים שלהם. "שירות ה-iReefer הוא קפיצת מדרגה ביכולת היצואנים לשמור על איכות המטען לכל אורך שרשרת האספקה וליהנות משקיפות ובקרה בזמן אמת״, ציינה.

 

בנוסף חשפה מנכ״לית MSC את קו השירות הישיר החדש לנמל FOS שבדרום צרפת, מהלך שנולד מביקוש הלקוחות, ושמיועד ליצוא וליבוא של תוצרת חקלאית, עם זמני הפלגה מהירים במיוחד של 4-5 ימים ופקידה שבועית קבועה בימי רביעי. לאה בוגץ׳ ציינה כי שני המהלכים הללו מבטאים את המחויבות של MSC ישראל לחדשנות, לאמינות ולמתן פתרונות מותאמים אישית לשוק הישראלי.

 

עדי שוורץ, ממחלקת הקירורים ב-MSC ישראל, הרחיבה בפני המשתתפים על היתרונות המרכזיים של המערכת החדשה והדגישה כי ״בעולם הלוגיסטיקה הכול עלול להשתבש״, ולכן שקיפות ובקרה הן קריטיות. לדבריה, ה-iReefer מאפשר ניטור בזמן אמת של כל הפרמטרים החיוניים במכולה ומתן התראות מיידיות על חריגות. שוורץ ציינה שהשירות מוצע בשלוש חבילות, מבסיסית וחינמית ועד מתקדמת המאפשרת אינטגרציה מלאה למערכות הלקוח וכבר כיום למעלה מ-80% מצי מכולות הקירור של MSC מותאם לטכנולוגיה החדשה.

 

האירוע כלל גם הרצאת אורח של מוטי לוין, מנכ"ל קבוצת חיפה, שסקר את מגמות השוק והשפעתן על יצואני תוצרת חקלאית ותעשיות רגישות אחרות.

 

נציין שמסוף 207, שבו התקיים האירוע, הינו מתחם לוגיסטי מהמתקדמים בישראל, הממוקם בסמוך לנמל אשדוד. המתחם מספק פתרונות כוללים למטענים מבוקרי טמפרטורה, אחסון ושחרור ממכס, ומשמש מוקד פעילות ליצואנים ויבואנים.

 

את המפגש הנחתה ענת קליקה, סמנכ"לית השיווק של MSC ישראל, שהדגישה כי האירוע הוא חלק ממדיניות החברה להעמיק את הקשר עם לקוחותיה ולהשקיע בפיתוח שירותים מותאמים אישית ושמבטא את מחויבותה של החברה להוביל את הענף כולו קדימה