חברת MSC ישראל: בעקבות הביקושים ייפתח קו חדש לפוס

הקו החדש, המיועד בעיקר ליצואני מכולות קירור, יחל לפעול ב-27 בפברואר מנמל הדרום באשדוד ויאפשר הגעה של סחורות מישראל לנמל FOS תוך 5 ימים בלבד. MSC ישראל: ״בכל אחת מהפגישות במהלך התערוכה בברלין לקוחותינו הביעו את הצורך בשירות לנמל FOS, ואנחנו נענינו לאתגר״


12:13 ,15.02.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

בשבוע שעבר התקיימה בברלין תערוכת Fruit Logistica בה השתתפו מטעם MSC ישראל יו״ר החברה עדני סימקין, מנכ״לית החברה, לאה בוג׳ץ -גנוסר וליאורה פז, מנהלת מחלקת קירורים. לחברת MSC היה ביתן מרהיב אשר שימש בעיקר למפגשים עם הלקוחות הישראלים, הליינרים מג׳נבה וכן סוכנים מכל העולם.

 

מחברת MSC ישראל נמסר כי ״הביתן המרהיב משך תשומת לב רבה, והיה מרגש במיוחד לראות את האזור שהוקדש לחקלאים הישראלים ואשר משך התעניינות עצומה - דבר שבלט במיוחד לאור המצב״.

 

בהמשך לתערוכה חברת MSC עדכנה על פתיחת שירות חדש מאשדוד ל-FOS SUR MER בצרפת. הקו החדש, אשר מיועד בעיקר ליצואני מכולות הקירור, אבל גם למכולות יבשות, יחל לפעול ב-27 בפברואר מנמל הדרום באשדוד ויאפשר הגעה של סחורות מישראל לנמל FOS תוך 5 ימי הפלגה בלבד. האניות בקו זה יפליגו מנמל הדרום בכל יום שלישי בלילה ויפרקו את המכולות בנמל FOS בכל יום שני. לאחר מכן יפקוד הקו את נמלי ברצלונה וולנסיה בספרד.

 

מחברת MSC ישראל נמסר כי ״בכל אחת מהפגישות במהלך התערוכה בברלין לקוחותינו הביעו את הצורך בשירות לנמל FOS, ואנחנו החלטנו להיענות לאתגר ולהכריז על פתיחת שירות חדש לנמל FOS״.