חברת MSC ועמותת אתגרים בשת״פ לניקוי חופים בחיפה

למעלה מ-120 איש ואישה הגיעו אתמול אחר הצהריים לאירוע שיזמה חברת MSC ישראל בשיתוף עם עמותת אתגרים לטובת איכות הסביבה וניקוי חוף שקמונה בחיפה. לאה בוגץ׳: משנה למנכ״ל MSC: אני קוראת לכל מי שיש לו זמן להתנדב – זה עושה הרבה טוב בעולם


13:32 ,19.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

למעלה מ-120 איש ואישה הגיעו אתמול אחר הצהריים לאירוע שיזמה חברת MSC ישראל בשיתוף עם עמותת אתגרים לטובת איכות הסביבה וניקוי חוף שקמונה בחיפה. לאירוע ההתנדבות המשמח הגיעו עשרות מעובדי MSC ישראל ובראשם לאה בוגץ׳ גינוסר, משנה מנכ״ל MSC ישראל, וכן עשרות חברים ומתנדבים של עמותת אתגרים, עמותת ספורט אתגרי שמטרתה העצמה ושילוב חברתי של אנשים בעלי מוגבלויות שונות.

 

האירוע כלל את ניקיון החוף בהשתתפות עובדי MSC וקבוצות הריצה של עמותת אתגרים בחיפה לצד ניקוי ימי בתוך הים מטעם סירות העמותה – בחסות MSC - שהגיעו אל מול החוף בהפלגה ממעגן הקישון.

 

לאה בוגץ׳, משנה למנכ״ל MSC ישראל, אמרה באירוע: ״זה יום מיוחד. החלום הזה התחיל לפני כמה חודשים כשחשבנו ביחד כיצד ניתן להגביר את שיתוף הפעולה בין חברת MSC לעמותת אתגרים. כולם יודעים שאנחנו תורמים ומתנדבים כבר שנים בתחום השיט, ורצינו להרחיב את פעילות ההתנדבות שלנו. אחת המטרות היא לחשוף את עובדי MSC לעמותת אתגרים והפעילות המדהימה שלה, ולמה שאנחנו עושים פה, ממש קרוב מתחת לבית שלנו. כל הכבוד לחברים שלנו שבאו להתנדב – תודה. אנחנו נצא עכשיו לניקוי החוף היפה הזה״.

 

ניר הכהן, מנכ״ל אתגרים: ״הרומן בין MSC ועמותת אתגרים קיים כבר במשך שנים רבות והוא היה בעיקרו רומן ימי. ועכשיו אנחנו גם עולים ליבשה ועושים פעילות בתחום איכות הסביבה – הימית והחופית. עבורנו זאת זכות גדולה להיות חלק מהמסע הזה. אני שמח על הנוכחות הגדולה של עובדי MSC באירוע היום ומקווה שתוכלו להבין בעצמם מה זאת עמותת אתגרים, להיווכח בפעילות שלנו ואני מאד מקווה שמלבד ניקוי החוף היום אנחנו נמשיך לצעוד צעד נוסף במסע המדהים והמשותף שיש לעמותת אתגרים וחברת MSC ביחד. אתם שותפים נפלאים וחלק גדול מהפעילות שמתרחשת באתגרים היא בזכות חברת MSC והעובדים שלה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לעדני סימקין, מנכ״ל MSC ישראל, שלא הצליח להגיע לכאן היום. ללאה בוגץ׳, המשנה למנכ״ל MSC, שמבחינת עמותת אתגרים היא כבר יקירת המועדון, ולכל יתר בכירי החברה. וכמובן לכל הנבחרת הכתומה של עמותת אתגרים. אני מקווה שנמשיך לעוד שנה של אתגרים מופלאים ואני רוצה להודות כמובן לצוות המדהים של העמותה. תודה לכולם״.

 

לאה בוג׳ץ: ״חברת MSC משקיעה רבות בפעילות חברתית התנדבותית דרך MSC Foundation שזו קרן חדשה שהוקמה ביוזמתו של מר ג׳יאנלואיג׳י אפונטה בשנת 2018 מתוך מטרה ליזום פעילות פילנתרופית בתחום החברתי ובתחום איכות הסביבה. מאז החברה משקיעה סכומי עתק בפעילויות כאלו. אחד הפרוייקטים החשובים של החברה הוא ארגון והוצאת משלחת רופאים מומחים למדינות עולם שלישי באפריקה ובאסיה בהן נולדים ילדים שסועי שפה שאלמלא הטיפול בהם היה נגזר עליהם גזר דין מוות. כל שנה החברה מארגנת שלוש-ארבע משלחות כאלה שמבצעות ניתוחים בילדים האלה ופשוט מצילות חיים.

 

״בישראל, חברת MSC תרמה במשך שנים רבות לעמותת אתגרים שיט. אני הגעתי לחברת MSC ישראל בשנת 2018, החלטתי להתנדב והגעתי לקבוצת הריצה של אתגרים בחיפה בה אני מתנדבת פעם בשבוע. אני מאוהבת בפעילות הזאת, ולא מבינה איך זה שכל תושבי חיפה לא מתנדבים בקבוצת הריצה הזאת. מדי שבוע אני רצה עם קבוצת אתגרים בחוף הכרמל ומלווה חבר או חברה של העמותה. זו קהילה מדהימה. אני חייבת להודות שבתור ילדה התביישתי להסתכל על אנשים עם מוגבלויות, חששתי. אבל היום אני מגיעה ורואה את האנשים ולכל אחד יש את החוכמה שלו, והאופי שלו והרגישות שלו וזה מתחבר אלייך ישר ללב. הם רואים אותך. לא איכפת להם מי את, מה התפקיד שלך, כמה את מרוויחה, הם רואים אותך נטו. אני מרגישה שכשאני איתם אני חוזרת למקורות שלי. אני מגיעה לשם אחרי יום עבודה, חסרת אנרגיות ויוצאת משם טעונה באנרגיות מדהימות. אי אפשר לתאר את זה. אני קוראת לכל מי שיש לו זמן להתנדב – זה עושה הרבה טוב בעולם״.