חברת MSC: הצלחה לשירות ״בלוקטריין״ בסין המזרחית

במסגרת זאת, ב-27 בינואר חברת MSC שינעה רכבת ייחודית שכללה 84 TEU של מטען אשר עשה את דרכו מג׳ינחואה לנמל נינגבו-ז׳ושאן. מדובר בשוק המהווה יותר מ-17% מסך היקפי הייצוא של המכולות שעברו באמצעות תחבורה רב-מודאלית


14:22 ,04.02.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת MSC היא חברת הספנות העולמית הראשונה שמציעה פתרון מודולרי המשלב הובלה ברכבת ובים בג׳ינחואה, והנה החברה הראשונה שהוזמנה על ידי הנמל בנינגבו להפעיל רכבת ייעודית שכזו. MSC היא כיום המובילה בשוק, המהווה יותר מ-17% מסך היקפי הייצוא של המכולות שעברו באמצעות תחבורה רב-מודאלית.

 

במסגרת זאת, ב-27 בינואר חברת MSC שינעה רכבת ייחודית שכללה 84 TEU של מטען אשר עשה את דרכו מג׳ינחואה לנמל נינגבו-ז׳ושאן. פעילות זאת מסמנת את מסלול השירות המיוחד הראשון מג׳ינגהואה לנינגבו על ידי MSC, כחלק מהיצע הרכבות הימי של החברה ללקוחות.

 

מחברת MSC נמסר כי הביקוש לשירות הרכבות נוטה לגדול לפני ראש השנה הסיני, שכן יש ביקוש גבוה יותר להעביר מטענים לפני החגים. כמו כן, נוטים להיות מחסור במשאיות ועליית דמי הובלה בתקופת השנה החדשה.

 

נציין כי מאז שנת 2016 חברת MSC מספקת שירותים ימיים ללקוחות המייצאים סחורות מג׳ינחואה דרך נינגבו, אך זו הפעם הראשונה שהחברה מציעה שירות רכבת ייעודי בין שני המקומות. שירות זה זכה לשם Blocktrain. נזכיר כי ג׳ינחואה הוא מרכז לוגיסטי לאומי ושער חשוב לערים הפנימיות מהחוף הדרום-מזרחי של מחוז ג׳ג׳יאנג, הממוקם במזרח סין.