חברת MSC העבירה 5,000 מכולות לטובת נפגעי הרעש בטורקיה

בנוסף חברת MSC הקימה באיסקנדרון מגורים זמניים באמצעות מכולות ריקות עבור 300 עובדי MSC ובני משפחותיהם שאיבדו את בתיהם באסון. חברת MSC: ביטולי הזמנות, תיקונים ושינויי יעד, יהיו ללא תשלום עבור הזמנות של Iskenderun במהלך חודש פברואר


13:41 ,19.02.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת MSC מעדכנת כי בעקבות רעידת האדמה ההרסנית בטורקיה ובסוריה, הצוותים המקומיים של MSC Cargo בשיתוף עם ז׳נבה החלו לארגן תמיכה חירום לעמיתים ולאנשים של MSC עבור עמיתים של MSC ואנשים שנפגעו מהאסון. חברת MSC מציינת כי יש לחברת MSC יותר מ-1,000 עובדים בטורקיה וצפון-מערב סוריה. בנוסף, הקרן המשפחתית של משפחת אפונטה - בעלת חברת MSC - תרמה כספים לשיקום נפגעי רעידת האדמה.
 

 

חברת MSC הקימה באיסקנדרון מגורים זמניים באמצעות מכולות ריקות עבור 300 עובדי MSC ובני משפחותיהם שאיבדו למרבה הצער את בתיהם באסון. הצוותים גם מארגנים חלוקת מזון ושתייה כדי לענות על צרכים בסיסיים.

 

חברת MSC: ״זו תקופה מאוד מאתגרת עבור הקולגות שלנו באזור. מחשבותינו עם כל האנשים שהושפעו מהאירוע ואלו שעדיין מחכים לחדשות על חברים ובני משפחה. אנחנו גם רוצים להביע את תנחומינו העמוקים לקרובי המשפחה וחברים של אלו שאיבדו את חייהם באסון. MSC ז׳נבה היה בקשר הדוק עם ההנהלה המקומית לתמוך בעמיתים שנפגעו ובני משפחותיהם, וכדי להבין את ההשפעה על הפעילות שלנו.

 

״הצוותים שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות ממשלתיות כדי לסייע במתן צרכים מיידיים לאנשים באזורים שנפגעו בצורה הקשה ביותר. בתיאום עם משרד הפנים, אנו מעבירים 5,000 מכולות לארבעת המחוזות בטורקיה שנפגעו בצורה הקשה ביותר: אדיאמן, גזיאנטפ, האטאי וקהרמנמראש. המכולות יספקו מחסה זמני לנפגעי רעידת האדמה ויגנו עליהם מפני הקור השורר באזור. במקביל, קרן MSC בוחנת את המצב ואת האפשרויות השונות לספק תוכנית תגובה משמעותית.

 

״רעידת האדמה השפיעה על הפעילות והשירותים שלנו באיסקנדרון. בנמל זה, הלקוחות צריכים להיות מודעים לכך ש-MSC מארגנת תוכנית מגירה המפנה מטענים לנמלים אלטרנטיביים באזור. ביטולי הזמנות, תיקונים ושינויי יעד, יהיו ללא תשלום עבור הזמנות של Iskenderun במהלך חודש פברואר. אנו נעדכן את הלקוחות בכל שינוי תפעולי בבוא העת״.