חברת Evergreen הכריזה על שת"פ עם Alibaba

השירות החדש, המוצע במספר מצומצם של נתיבים לעת עתה, יאפשר ללקוחות החברה להזמין מקום מובטח למכולה על האנייה, במחיר נקוב מראש. יוצע בנתיב FEM מסין לישראל כבר עתה


11:02 ,22.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות Evergreen מצטרפת לחברות ספנות מכובדות כמו מארסק, CMA CGM וצים ומשיקה שיתוף פעולה עם אתר Alibaba.com. השירות החדש יאפשר ללקוחות החברה להזמין מקום מובטח למכולה על האנייה, במחיר נקוב מראש, וזאת דרך אתר האינטרנט הסיני.

 

חברת Evergreen Line אף מינתה את Evergreen Logistics Corporation כספק ייעודי של פתרונות לוגיסטיים מקיפים ומפורטים לחברי Alibaba.com, אשר יבחרו בשירותי הובלה ימיים.

 

מחברת Evergreen נמסר עוד כי בשלב ראשוני זה של השת"פ עם Alibaba.com החברה תציע את השירות במספר מצומצם של נתיבים מהנמלים העיקריים של סין ובשירות FEM לישראל, ושירות ESA  ן-WSA לדרום אמריקה. על פי הודעת החברה נמלי הטעינה בשירות לישראל יהיו נמל שקו ונמל יאנטיאן כאשר נמלי הפריקה יהיו נמלי אשדוד וחיפה בישראל.

 

חברת הספנות הטייוואנית ציינה בהודעה כי לאור הצמיחה בשוק המסחר האלקטרוני עלה הצורך בשירותים לוגיסטיים ידידותיים למשתמשים של משלוחים קטנים יותר, ולכן היא מאפשרת למפיצים לחפש תעריפי הובלה ומקום על האנייה דרך פלטפורמת Alibaba.com ישירות - שירות שיהיה זמין בעיקר לספקים בסין.

 

החברה ציינה כי עם אישור ההזמנה באתר גם המחיר שנבחר יישאר ללא שינוי, וזאת ללא קשר לאופן שבו מחיר השוק משתנה. החברה ערבה בנוסף לשטח שהבטיחה על האנייה ועל המחיר שהובטח, ומציינת כי בדרך זו משלחים יכולים לשמור על פעילות קווי הייצור שלהם ולשלוט בעלויות הלוגיסטיקה שלהם.

 

בנוסף, חברת הספנות מציעה את שירותיה של חברת הלוגיסטיקה שלה כספקית של שירותים לוגיסטיים עבור לקוחות Alibaba.com. לטענת החברה, לא משנה אם מדובר בהובלה יבשתית, שחרור מהמכס או דרישות מסמכים שונות – חברת אוורגרין לוגיסטיקה תוכל לספק פתרונות חסכוניים ובזמנים מהירים למפיצים אשר עשויים לא להכיר את הנהלים.