חברת CMA CGM: רווח נקי של 7 מיליארד דולר ברבעון

ברבעון השלישי הכנסות החברה עמדו על 19.9 מיליארד דולר. החברה שינעה 5.7 מיליון TEU במהלך הרבעון השלישי של השנה – עלייה של 4.1% לעומת 5.45 מיליון TEU ששונעו במהלך הרבעון המקביל אשתקד


11:39 ,27.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון קבוצת CMA CGM, התכנס ביום שישי האחרון תחת הנהגתו של יו״ר ומנכ״ל החברה, רודולף סעדה, כדי לסקור את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2022. ברבעון השלישי הכנסות החברה עמדו על 19.9 מיליארד דולר. הרווח הנקי של החברה הגיע ל-7 מיליארד דולר – עלייה לעומת הרבעון המקביל אשתקד בו החברה דיווחה על רווח נקי של 5.6 מיליארד דולר.

 

החברה שינעה 5.7 מיליון TEU במהלך הרבעון השלישי של השנה – עלייה של 4.1% לעומת 5.45 מיליון TEU ששונעו במהלך הרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות משינוע מטענים ברבעון השלישי עמדו על 15.7 מיליארד דולר לעומת 12.4 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.

 

בהתייחס לתוצאות התקופה, אמר רודולף סעדה, יו״ר ומנכ״ל קבוצת CMA CGM: ״קבוצת CMA CGM שוב רשמה תוצאות חזקות ברבעון השלישי. במהלך השנתיים האחרונות, חיזקנו משמעותית את המבנה הפיננסי שלנו ופיתחנו את העסק שלנו בכל שרשרת האספקה. ירידה בביקוש הביאה לחזרה לזרמי סחר בינלאומיים נורמליים יותר והפחתה משמעותית בתעריפי ההובלה. בסביבה החדשה הזו, נמשיך להשקיע כדי לחזק את מיקומנו בשילוח ימי ולוגיסטיקה, להאיץ את מעבר האנרגיה שלנו ולספק ללקוחותינו פתרונות יעילים אף יותר״.

 

CMA CGM Air Cargo, חברת ההובלה האווירית של CMA CGM Group, ממשיכה להתרחב עם ההשקה האחרונה של שירות פריז-הונג קונג לאחר מסירת שני מטוסי המטען הראשונים  מדגם בואינג 777. כיום, צי מחלקת האוויר של החברה מונה שישה מטוסים והוא יכלול 12 מטוסי מטען עד 2026.

 

כמו כן, החברה הודיעה על הקמת קרן אנרגיות, מגובה בתקציב של 1.5 מיליארד אירו לחמש שנים, כדי להאיץ את מעבר האנרגיה שלה ולהשיג פליטות נטו אפס פחמן עד 2050. מהחברה נמסר כי ״הקרן מחויבת להגביר את קצב הפירוק הפחמן ברחבי האוקיינוס ​​העולמי של הקבוצה, פעילות הובלה יבשתית ואווירית, כמו גם עסקי הלוגיסטיקה שלה״.