חברת CMA CGM: ניעזר בגוגל לפתרונות בינה מלאכותית

השותפות בין שתי החברות תעניק לחברת הספנות גישה לפתרונות הבינה המלאכותית של גוגל, לתובנות של מומחי גוגל ולכלים ותוכניות מותאמים אישית המותאמים על מנת לסייע לה באופטימיזציה של נתיבי כלי שיט, טיפול במכולות וניהול מלאי


13:02 ,24.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

CMA CGM Group הודיעה כי היא מתכננת להשתמש בפתרונות הבינה המלאכותית של גוגל כדי לחזק את היעילות וההסתגלות בשילוח, לוגיסטיקה ומדיה. השותפות בין שתי החברות תעניק לחברת הספנות גישה לפתרונות הבינה המלאכותית של גוגל, לתובנות של מומחי גוגל ולכלים ותוכניות מותאמים אישית המותאמים על מנת לסייע לה באופטימיזציה של נתיבי כלי שיט, טיפול במכולות וניהול מלאי.

 

חברת CMA CGM מצפה שהשילוב של בינה מלאכותית בכל פעילותה יעזור לעובדים בתהליך קבלת ההחלטות כולל ספנות ולוגיסטיקה. לדברי החברה, כלים כאלה יסייעו לייעל את נתיבי כלי השיט, טיפול במכולות וניהול מלאי.

 

התהליכים האופטימליים שואפים להבטיח אספקה ​​יעילה ובזמן של סחורות תוך מזעור עלויות וטביעות פחמן, על פי הפרסום.

 

מלבד הובלה ימית, חברת CMA CGM גם מתכננת לשלב כלים של בינה מלאכותית עבור זרוע הלוגיסטיקה שלה, CEVA Logistics, שתשתמש בטכנולוגיה לניהול מחסן חכם כדי לתפעל טוב יותר את שטח המחסן שלה המשתרע על פני 10.3 מיליון מ״ר. 

 

בהודעה לעיתונות נכתב כי ״כלי הניהול החכם, בנוי על טכנולוגיית גוגל, יאפשר ל-CEVA Logistics לצפות ולתכנן טוב יותר את פעילותה הודות לתחזית נפח וביקוש משופרת״. 

 

עם גוגל, הספק גם שואף לשרת לקוחות עם יכולת תגובה והתאמה טובה יותר לתנודות השוק תוך סיוע ל-CMA Media לפתח כלים שונים שיסייעו לעיתונאים שלה.