חברת CMA CGM: מסתמנת הקלה בזרימת המטענים מנמלי סין

חברת הספנות הצרפתית פרסמה הודעה לפיה זרימת המטענים בנמלי החוף המרכזיים של סין מתחילים להראות חזרה למצב נורמלי וכי הפעילות העסקית נכנסה לשלב ההתאוששות


12:12 ,09.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת CMA CGM פרסמה אתמול הודעה בנוגע לנגיף הקורונה וציינה כי זרימת המטענים בנמלי החוף המרכזיים של סין מתחילים להראות חזרה למצב נורמלי וכי הפעילות העסקית נכנסה לשלב ההתאוששות.

 

כפי שכבר דווח לאחרונה, פעילויות הייצור בסין היבשתית הולכת וצוברת תאוצה בהדרגה, ויותר עובדי נמל ונהגי משאיות חוזרים לתפקידם. חדשות אלו מגיעות על רקע עדכונים כי מספר החולים בקורונה בסין הולך ויורד.

 

בהמשך לכך, ארגון הבריאות העולמי הציע מעקב קפדני אחר שלבי הסרת המגבלות הנוכחיות על תנועה ומפגשים ציבוריים בסין. הסרת הגבלת ההסגר מתחילה עם חזרתם של עובדים ועובדות לעבודה ולאחר מכן ייפתחו מחדש בתי הספר ויתבצעו הקלות נוספות.

 

מחברת הספנות הצרפתית נמסר כי ״קבוצת CMA CGM שואפת לתמיכה טובה יותר בלקוחותינו כאשר הפעילות העסקית שלהם מתאוששת מבלי לפגוע בבריאותם ורווחתם של הצוות והשותפים שלנו בסין״.

 

כל הנמלים הסיניים, מלבד ווהאן, נותרו פתוחים במהלך התפרצות נגיף הקורונה. עם זאת, הנמלים פעלו בקיבולת מופחתת בשל מחסור בכוח אדם שנבע מהגבלות תנועה ומסגר באזורים רבים. בין אמצעי ההסגר העיקריים היו סגירות מפעלים, שהביאו לירידה ביצוא מכולות אל מחוץ לסין. כתוצאה מכך, חברות הספנות ביטלו הפלגות להתמודד עם הביקוש הנמוך יותר.