חברות ה-P3 ייקשרו חוזית בנפרד עם מפעילי טרמינלים

ממסמכים שהוגשו לרגולטורים בארצות הברית עולה שמארסק, MSC ו-CMA CGM לא יחתמו על הסכמים הנוגעים לתעריפי רציף במשותף


12:16 ,19.05.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

שלוש חברות הספנות המרכיבות את ברית P3 הבטיחו לרגולטורים בארצות הברית שהם יקיימו משאים ומתנים בנפרד בנוגע להתקשרויות חוזיות עם מפעילי טרמינלים של מטענים.

 

דובר מטעם מארסק אישר שהחברה לא תדון ביחד עם MSC ועם CMA CGM על תעריפי פקידת טרמינלים במסגרת הפעילות המשותפת.

 

אמר הדובר: "בכדי לתאם בצורה יעילה ולהבטיח חלונות ברציפים עבור שירותי ה-P3, כל תעריפי הרציף ייקבעו על ידי השותפות בצורה עצמאית".

 

לדברי ה"Lloyd's List", בהסכם המקורי שהועבר לידי הוועדה הימית הפדראלית בארצות הברית, נכתב שכל אחת משלוש החברות, או שתיים מהן במשותף, ינהלו משא ומתן ויחתמו על חוזים משותפים, או אינדיבידואלית, עם מפעילי הטרמינלים.

 

עוד נקבע, שהסכמים עם מפעילי הטרמינלים נכונים לפעולות, סוורות, מפעילי גוררות וספקי שירותים אחרים.

 

שלוש החברות מסרו, שכל הדיונים בנוגע למובילים אוויריים, יבשתיים (משאיות ורכבת) בארצות הברית יעמדו לאישור רגולטורי.

 

בשלב זה לא ידוע האם התנאים תופסים גם לגבי הפעילות העתידית של ה-P3 באירופה ובאסיה.