המבורג סוד: 8,000 מכולות חדשות מהמפעל של מארסק

מאגר המכולות של שתי החברות צפוי להתמזג בסוף הרבעון השני של 2018 ולאחר מכן יהווה את מאגר המכולות הגדול בעולם שכולל גם כ-350 אלף מכולות קירור


09:10 ,26.02.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

למעלה מ-8,000 מכולות חדשות של המותג המבורג סוד עם הצבע האדום הייחודי והאותיות הלבנות הבולטות הועברו על ידי מפעל המכולות של מארסק Maersk Container Industry (MCI) בעיר הסינית דונגגוואן לרשות חברת המבורג סוד. המכולות הסטנדרטיות של המבורג סוד הן בגודל של 40 רגל וגובה high cube אשר נבנו במפעל החל מחודש ינואר השנה והם אף צופו בצבע מיוחד על בסיס מים שנחשב ידידותי לסביבה.

 

הזמנה זו של 8,000 מכולות הינה חלק מהזמנה גדולה יותר שנעשתה על ידי חברת מארסק ליין. מהחברה נמסר כי מאגר המכולות של שתי החברות ימוזג בקרוב על מנת לספק ללקוחות ברחבי העולם זמינות אינסופית לציוד. מיזוג מאגר המכולות לכדי מאגר משותף צפוי להתרחש במהלך הרבעון השני של השנה. לאחר המיזוג יהיה זה צי המכולות הגדול והמתקדם בתעשיית הספנות אשר יכלול בנוסף גם כ-350 אלף מכולות קירור אשר יעמדו לרשות מארסק ליין והמבורג סוד.

 

מנכ״ל המבורג סוד, ארנסט וספרמן, ציין כי ״המכולות האדומות החדשות שיצאו ממפעל  MCI הן הצהרה חשובה ללקוחות שלנו האומרת כי המבורג סוד תמשיך לשרת את הצרכים הלוגיסטיים כפי שעשינו עד כה. לקוחות העובדים עם המבורג סוד הם ימשיכו לדבר עם אותו צוות מכירות ושירות לקוחות, והם ייהנו מאותה רמה גבוהה של מומחיות מטען וטיפול יוצא מהכלל כפי שהיה לפני המיזוג״.

 

״הזמנה זו של מכולות אדומות היא סימן להערכה שיש לנו למותג המבורג סוד ודוגמה מוחשית כיצד בכוונתנו נמשיך ולהשקיע בחברה, ולחזק את הצעות הערך הנפרדות שלנו״,  אמר סורן טופט, מנהל התפעול הראשי של קבוצת AP Moller - Maersk וחבר המועצה המייעצת של המבורג סוד.