החקלאים האמריקאים: שירות הלקוחות של OOCL הוא הטוב ביותר

ארגון "הקואליציה לשינוע מוצרי החקלאות" (AgTc) בחר בחברת הספנות OOCL במקום הראשון בסקר שערך בין חבריו בנוגע לרמת השירות של המובילים הימיים. APL ואוורגרין דורגו במקומות השני והשלישי בהתאמה


00:00 ,15.06.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

ארגון "הקואליציה לשינוע מוצרי החקלאות" בחרה ב-OOCL (Orient Overseas Container Line) כמוביל הימי שסיפק את השירות הטוב ביותר השנה. ארגון ה-AgTc האמריקאי נוסד בשנת 1987 כמייצג של היצואנים החקלאיים אל מול הספנות.

לפי פרסומים בעיתונות הזרה, מהסקר השנתי שערך הארגון בין חבריו עולה כי הם הכי מרוצים משירותיה של החברה OOCL, המיוצגת בישראל על ידי סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית, והיא זכתה במקום הראשון. APL שהגיעה למקום הראשון בשנה שעברה, דורגה הפעם במקום השני ואילו אוורגרין דורגה במקום השלישי.

עוד נמסר כי, בסך הכל השתתפו בסקר 19 חברות ספנות. כמדי שנה, מצביעים חברי ארגון ה-AgTc בעבור המוביל הימי שסיפק את שירות הלקוחות הטוב ביותר. הסקר מבוסס על הזמנות למשלוחי מטענים, דיוק במסכמים ושירותי לקוחות נוספים.

ארגון ה-AgTc פרסם את תוצאות הסקר השנתי בכנס השנתי שקיימו בסן פרנסיסקו.