האפאג לויד: תם עידן המיזוגים, נתמקד בלקוח

חברת הספנות הגרמנית חשפה את ״אסטרטגיית 2023״ במסגרתה תתמקד בצמיחה, שיפור השירות והערך הניתן ללקוח, השקעה גדולה יותר בערוצים דיגיטליים. מנכ״ל האפאג לויד: ״ גודל הוא כבר לא שם המשחק״


11:45 ,22.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הגרמנית האפאג לויד חשפה פרטים על האסטרטגיה החדשה שלה לחמש השנים הקרובות עד שנת 2023 במסגרתה החברה תקצץ באופן נרחב בעלויות ותשקיע בשיפור השירות ללקוחות. האסטרטגיה החדשה, אותה מכנה החברה ״אסטרטגיה 2023״, מוכרזת בתקופה בה, לטענת החברה, עידן המיזוגים והאיחודים בתעשיית הספנות – שהיה משמעותי ביותר עבור התעשייה, הגיע אל סופו.

 

״האפאג לויד גדולה כיום פי שתיים מכפי שהיתה בשנת 2014 מבחינת כושר הובלה. יחד עם זאת, מיזוג נוסף בין השחקניות הגדולות בתעשייה הוא פחות אטרקטיבי כיום בשל הפחתת היתרונות בקנה מידה מצטבר. כתוצאה מכך, התעשייה הגיעה לנקודת מפנה. האפאג לויד תתמקד אפוא בשיפור משמעותי באיכות הלקוחות שלה, צמיחה גלובלית סלקטיבית מתוך מטרה להפוך לרווחית לאורך כל המחזור״.

 

רולף האבן יאנסן (Habben Jansen), מנכ״ל האפאג לויד, ציין כי ״גודל הוא כבר לא שם המשחק, אלא ההתמקדות בלקוח. זה ברור כי הלקוחות מצפים לשרשרת אספקה ​​אמינה יותר, ולכן התעשייה שלנו צריכה להשתנות ולהשקיע בכך יותר. יחד עם זאת, אנו יודעים כי אנשים מוכנים לשלם עבור ערך נוסף. ולכן, במבט קדימה, אנחנו נתמקד במתן ערך ללקוחות וזאת כדי לקבל את המטען האטרקטיבי ביותר על האניות שלנו – דבר זה נמצא בלב האסטרטגיה החדשה שלנו 2023. להיות מספר אחת בתחום איכות השירות זוהי ההבטחה האולטימטיבית ללקוחות שלנו והדבר שיבדל אותו מהמתחרים״.

 

האסטרטגיה של הפאג-לויד 2023 מבוססת על אלמנטים שונים בהם התמקדות בצמיחה וברווחיות גלובלית איכותית סלקטיבית, השקעה גדולה יותר בדיגיטליזציה כך ש-15% מכלל הנפחים בהם החברה מטפלת יגיעו דרך הערוצים הדיגיטליים והרשת עד שנת 2023, ניהול עלויות והכנסות באופן מתמשך.