בשבועות הקרובים יעבדו רגולטורים בסין, אירופה וארצות הברית בקצב מואץ בכדי לבחון את ברית הספנות הגדולה אי פעם – של הענקיות מארסק, MSC ו-CMA CGM.
שלוש החברות התחילו לשחרר פרטים על קווי השירות שתציע הברית במסגרת קווי הסחר אסיה-אירופה, הטראנס פסיפיק והטראנס אטלנטיק, שבהם יפליגו 252 אוניות עם סך קיבולת של 2.6 מיליון TEU.
לדברי האתר "Lloyd's List", שלוש החברות לא יתחילו בגיוס אנשים למרכז השליטה שימוקם בלונדון, או לארגן מחדש את השירותים הקיימים שלהן, עד שלא יתקבלו כל האישורים הרגולטוריים.
באירופה חייבות חברות הספנות להוכיח לרגולטורים של נציבות האיחוד האירופאי שהן לא ישתמשו בעמדה הדומיננטית שלהן בכדי להשפיע על תנאי השוק. נציגיהן קיימו כבר שיחות לא רשמיות עם פקידים בבריסל בכדי להסביר את מטרת הפעילות.
בסין מקיימים משרדי המסחר והתחבורה בדיקה של הברית ונותר גם לקבל את האישורים הנדרשים מוושינגטון.
שלוש החברות מקוות שכל האישורים יתקבלו עד הרבעון הראשון של 2014, עם תחילת פעילות הברית ברבעון השני.