דו"ח Seaintel: צים - חברת הספנות הטובה ברבעון השני של השנה

חברת צים השיגה את הציון הגבוה ביותר מבחינת אמינות בלוחות הזמנים עם 87.8% בדו"ח של חברת Seaintel. רמת האמינות של חברות הספנות השתפרה באופן כללי ועומדת על 85%


11:38 ,07.08.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

דוח הביצועים שפרסמה חברת האנליסטים SeaIntel Maritime Analysis סימן את חברת צים כחברת הספנות המובילה ברבעון השני של 2016. צים, שהיתה אחת מבין 19 חברות ספנות שביצועיהן נבדקו על יד הדו"ח, השיגה את הציון הגבוה ביותר מבחינת אמינות בלוחות הזמנים עם 87.8%.

 

במהלך החציון הראשון של השנה חברת צים הגיעה לביצועים טובים יותר משאר חברות הספנות בתחום, כשהיא מציגה שיפור תמידי ואמינות בשירות ברמה מעבר לממוצע בתעשייה.

 

רפאל בן ארי, סמנכ"ל ספנות בצים, ציין כי "שיפור רמת השירות ודיוק בלוחות הזמנים שלנו עבור הלקוחות היא מטרה אסטרטגית עבור חברת צים. התוצאות של המאמצים שלנו מתבטאים בדוחות".

 

למקום השני ברשימה הגיעה חברת MOL (עם אמינות של 87.3%) ולמקום השלישי הגיעה חברת המבורג סוד (עם אמינות של 87.1%).

 

עוד ציין הדוח כי רמת האמינות של חברות הספנות השתפרה באופן כללי ברבעון השני של השנה לעומת הרבעון הראשון מ-78.7% לאמינות של 85%, וכי רמת האמינות בלוחות הזמנים השתפרה בייחוד בנציב השירות אסיה- ארה"ב (חוף מערבי) ברמה של 12.1%. רמת האמינות בלו"ז בנתיב השירות בין אסיה - ארה"ב (חוף מזרחי) השתפרה ב-11%.