ג׳אנלואיג׳י אפונטה זכה בפרס ״אישיות השנה״ בספנות

הפרס מכיר בהישגיו המשמעותיים של מר אפונטה במהלך 50 שנותיו בענף וחוגג את הקשר המיוחד שנרקם בין החברה לתעשיית הספנות היוונית במהלך עשרות השנים


12:54 ,19.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת טקס פרסי Lloyd’s List Greek Shipping Awards מייסד חברת הספנות השוויצרית MSC, מר ג׳אנלואיגי׳י אפונטה, זכה בפרס ״אישיות השנה״ בספנות.

 

חברת MSC מסרה כי מייסד ויו״ר הקבוצה שלנו, ג׳אנלואיג׳י אפונטה, זכה בתואר אישיות השילוח הבינלאומית של השנה בטקס פרסי הספנות היווניים השנתיים של Lloyd's List, שנערך באתונה בשבוע שעבר.

 

הפרס מכיר בהישגיו המשמעותיים של מר אפונטה במהלך 50 שנותיו בענף וחוגג את הקשר המיוחד שנרקם בין החברה לתעשיית הספנות היוונית במהלך עשרות השנים.

 

השופטים ציינו בהחלטתם כי ״בחירת השופטים באישיות בינלאומית השנה לא משאירה מקום קטן לחילוקי דעות. ג׳אנלואיג׳י אפונטה ידוע כאחד מבעלי הספינות המובילים בעולם וערכיו זוכים לכבוד זה מכבר, לא מעט בקרב קהילת בעלי הספינות היוונית״.

 

גב׳ כריסטינה תיאודוריקה, יו״ר MSC Greece, קיבלה את הפרס בשמו של מר אפונטה.

 

מחברת MSC נמסר כי ״מר אפונטה החל את קריירת הספנות המפוארת שלו עם ספינת מטען כללית אחת בשנת 1970 ומאז פיתח והוביל את חברת MSC עם רוח יזמית במשך חמישה עשורים. החזון שלו הביא לצמיחה אקספוננציאלית הן במונחים של נפח והן בקיבולת צי, ויצר וטיפח עסק המשרת כעת לקוחות בכל רחבי העולם. במהלך השנים, מר אפונטה זכה בפרסים רבים בתעשייה על תרומתו לקהילה הימית והוא מנהיג תעשייה מוערך הידוע בגישה הדינמית שלו ובשפע הידע והניסיון שלו בשילוח מכולות״.