סוכנות גולד ליין סייעה לחברת DB הגרמנית להביא ארצה את הקרונות להנחת המסילה בפרויקט רכבת העמק.
במהלך העבודות התקלקל קרון אחד ויצא משימוש, לכן התבקשה חברת הספנות להביא לישראל קרון נוסף.
הקרון מורכב משני חלקים וסך משקלו הוא הוא 100 טון. לביצוע העבודה נדרשו מנופים מיוחדים ותיאומים מול הרשויות בנוגע לנוהל בטוחה בטרם פריקתו בנמל אשדוד.
יצוין כי חברת גולד ליין מתמחה בביצוע עבודות מיוחדות כגון אלה, ולכן נדרשה לביצוע המשימה גם בפעם השנייה.
נדגיש כי הקרונות הובלו באמצעות אניות הגל-נוע של חברת Grimaldi Lines המיוצגת בישראל באמצעות חברת אלאלוף.