בעקבות שינויים ארגוניים: גיא וולף יסיים תפקידו בסילנד

חברת הבת של מארסק עדכנה כי בשל חפיפה בשירותים שהיא מציעה במזרח הים התיכון, מטה החברה יעבור לאיסטנבול. גיא וולף, מנכ״ל סילנד ישראל, יסיים את תפקידו בחברה בחודשים הקרובים


08:23 ,05.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

כחלק מהמגמה של חברת סילנד (בשמה החדש Sealand – A Maersk Company), להרחיב ולהוסיף שירותים חדשים לפרוטפוליו שלה בים התיכון, הודיעה סילנד על כוונתה לבצע שינוי ארגוני במבנה החברה באזור הים התיכון.

 

במסגרת השינוי הארגוני ובשל חפיפה בשירותים הימיים שהחברה מציעה, הוחלט בחברת סילנד לכפוף מעתה את ישראל תחת פעילות החברה במזרח הים התיכון, מתוך מטרה לחזק ולאחד את הפעילות והאחריות תחת ניהול אחד.

  

לאור השינויים הארגוניים במבנה החברה, מר גיא וולף, מנכ״ל סילנד ישראל בשבע השנים האחרונות, יסיים את תפקידו בחברה בחודשים הקרובים ואילו ההנהלה הראשית של החברה תעבור למטה החברה במזרח הים התיכון, בראשות מר גוקן אישפרטה (Gokhan Isparta), ממשרדיה באיסטנבול.

 

עוד נמסר כי מכלול השירותים המקומיים, כמו גם מטה החברה בישראל, המשרדים  והצוותים המקומיים ישארו ללא שינוי, תוך כוונה, עפ״י סילנד, לספק את חוויית הלקוח הטובה ביותר בתעשייה.

 

נזכיר כי גיא וולף עבד בקבוצת מארסק במגוון תפקידים לאורך 12 השנים האחרונות. בחברת סילנד ציינו כי לוולף היה חלק משמעותי בפיתוח הפעילות של סילנד ומארסק בישראל ובתפקידו האחרון כמנכ״ל סילנד (בשמה הקודם Seago), הוא ביסס בהצלחה רבה את מעמדה בישראל.

 

עוד נמסר כי במהלך כהונתו של גיא וולף כמנכ״ל סילנד ישראל, הרחיבה החברה את פריסת היעדים והשירותים שהיא מציעה עם פקידות ישירות בנמלים המרכזיים בסחר עם מערב הים התיכון, הים האדריאטי, מצרים וצפון אירופה, ואליהם התווספו לאחרונה פקידות ישירות בנמלי מרסין ואיזמיר בטורקיה ובכך נפתחה גישה לשוק משמעותי נוסף לסחר ביבוא וליצוא מישראל.

 

בחברה סיכמו וציינו שכחלק מאסטרטגיית הפיתוח וההתרחבות של חברת סילנד באירופה, לרבות בים התיכון, החברה משיקה בימים אלה שירותים מקומיים בדגש על איסוף מדלת הלקוח, שירותי עמילות מכס ואף שירותי ביטוח שונים.