שלא כמו עם ברית הספנות P3, בענקיות הספנות מארסק ליין ו-MSC מצפים לאישורים רגולטורים עבור הסכם שיתוף האוניות (2M) עליו הודיעו לאחרונה.
לדברי מנכ"ל מארסק סורן סאקו, הקיבולת המשותפת תחת ההסכם על תעלה על 30% בקווי הסחר אסיה-אירופה, שהיתה הסיבה העיקרית מדוע דחה משרד המסחר הסיני את מתן האישור: "זהו רק הסכם שיתוף. התוכנית עבור ה-P3 כללה חברת ניהול", אמר.
במסגרת ה-2M אמורות להפליג 185 אוניות ב-21 קווי שירות. תחילת הפעילות מצופה בתחילת 2015.