בלי חברת ניהול

שלא כמו עם ברית הספנות P3, מארסק ליין ו-MSC מצפות לקבל אישורים עבור פעילות ה-2M


12:39 ,14.07.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

שלא כמו עם ברית הספנות P3, בענקיות הספנות מארסק ליין ו-MSC מצפים לאישורים רגולטורים עבור הסכם שיתוף האוניות (2M) עליו הודיעו לאחרונה.

 

לדברי מנכ"ל מארסק סורן סאקו, הקיבולת המשותפת תחת ההסכם על תעלה על 30% בקווי הסחר אסיה-אירופה, שהיתה הסיבה העיקרית מדוע דחה משרד המסחר הסיני את מתן האישור: "זהו רק הסכם שיתוף. התוכנית עבור ה-P3 כללה חברת ניהול", אמר.

 

במסגרת ה-2M אמורות להפליג 185 אוניות ב-21 קווי שירות. תחילת הפעילות מצופה בתחילת 2015.