ארה״ב: מארסק רכשה חברת לוגיסטיקה והפצה ב-1.68 מיליארד דולר

שילוב התשתיות של Pilot ו-Maersk יציע ללקוחות כ-150 מתקנים בארה״ב, כולל מרכזי הפצה, האבים, ותחנות. Pilot מביאה מומחיות בשילוח ולוגיסטיקה מותאמת אישית עם רשת של 190 שותפים גלובליים ורשת מבוססת מתקנים בצפון אמריקה של 87 תחנות ומרכזים


14:00 ,02.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת א.פ. מולר מארסק הודיעה על השלמת רכישתה של Pilot Freight Services, ספקית שרשרת אספקה ​​בינלאומית ומקומית מובילה בארה״ב עם פתרונות חוצי גבולות לקנדה ומקסיקו. Pilot Freight Services ימותגו מחדש תחת השם Pilot - A Maersk Company.

 

מקבוצת מארסק נמסר כי ״הרכישה האסטרטגית והמשלימה תועיל ללקוחות על ידי קבלת הצעות לוגיסטיקה בינלאומיות, מקומיות וחוצה גבולות המותאמת ליכולות הלוגיסטיקה היבשתית של Maersk בצפון אמריקה עבור מודלים של הפצה מעסק לעסק (B2B) ועסק לצרכן (B2C). לא פחות חשוב, לכך מתווספות יכולות שרשרת אספקה ​​חדשות למגזר המשלוחים הגדולים עם שירות אישי עד הבית״.

 

עוד נמסר כי ״קבוצת מארסק עובדת כל הזמן עם שרשרת האספקה​​הגלובלית שלה כדי להאיץ פתרונות ללקוחות התומכים בשאיפות העסקיות האסטרטגיות שלהם. עם ״פיילוט״, מארסק מרחיבה את היצע השירותים שהיא יכולה להציע ללקוחות מקצה לקצה עמוק יותר לתוך שרשרת האספקה ​​של צפון אמריקה, ומוסיפה קיבולת והיקף חשוב של תשתית שרשרת האספקה. שילוב התשתיות של Pilot ו-Maersk יציע ללקוחות כ-150 מתקנים בארה״ב, כולל מרכזי הפצה, האבים, ותחנות.

 

נארין פול, מנכ״ל אזורי של Maersk North America: ״הלקוחות שלנו מבקשים להאיץ את מהירות שרשרת האספקה ​​שלהם, להקטין מספר התחנות בדרך, ולשפר כל הזמן את המודל העסקי מקצה לקצה, הכל-ערוצי שלהם כדי להגיע ליעדי הצמיחה הפיננסיים שלהם. המומחיות והתשתית הקיימת של ׳פיילוט׳ מאפשרת לנו להשיג את המטרות הללו על ידי יצירת שרשראות אספקה ​​זריזות יותר כדי לשרת את הלקוחות כפי שהם רוצים שישרתו אותם״.

 

Pilot מביאה מומחיות בשילוח ולוגיסטיקה מותאמת אישית עם רשת של 190 שותפים גלובליים ורשת מבוססת מתקנים בצפון אמריקה של 87 תחנות ומרכזים שדרכם מועברים ומחולקים מטענים ללקוחות הקצה. החברה משתמשת בעיקר בספקי צד שלישי של הובלות ויש לה גישה לקיבולת מבוקרת הכוללת מטען FTL ו-LTL להפצה הן B2C והן B2B כולל משלוחים כבדים לטובת משלוחים מהירים ושירותים מוגדרים בזמן.

 

״שיתוף פעולה עם מובילה בתעשייה כמו מארסק היא התאמה טבעית ותאפשר לחברה שלנו לנצל הזדמנויות צמיחה עתידיות משמעותיות וחדשות עבור הלקוחות והעובדים שלנו. אנו אוהבים את הלך הרוח של מארסק לשיפור מתמשך ואת דפוס ההשקעה הפעיל בהרחבת פתרונות שרשרת האספקה ​​ולכן אנו נרגשים לעבוד יחד בתפקידנו המורחב״, אמר מנכ״ל Pilot, זאק פולוק.

 

מארסק חשפה כי היא שילמה עבור הרכישה 1.68 מיליארד דולר.

 

נזכיר כי בשנת 2022, מארסק השקיעה בלמעלה מ-400 משאיות חשמליות כדי להוביל את מגזר התחבורה בת-קיימא בארה״ב עם הזמנות ציים של Volvo Trucks ו-Einride. כמו כן, לקראת 2022, לקוחות Maersk North America ינצלו יותר קיבולת מטען אווירי טרנס-אטלנטי כאשר רכישת סנטור אינטרנשיונל המבורג, שבסיסה בגרמניה, תושלם ברבעון השני של 2022, בהמתנה לכל האישורים הרגולטוריים.

 

בשנת 2021, Maersk E-Commerce Logistics רכשה את Visible Supply Chain Management, שבסיסה ב-Salt Lake City, יוטה - ספקית מסחר אלקטרוני מובילה בארה״ב לחיזוק המודל העסקי של החברה - עם דגש על מימוש אלקטרוני B2C ו-B2B. בשנת 2020 נרכשה אל סגונדו, קליפורניה, ביצועי Team – A Maersk Company, המפעילה למעלה מ-60 מוקדי הפצה והגשמה ושירותי תחבורה. בשנת 2019, Maersk Customs Services USA, Inc. רכשה את Vandegrift Inc, והוסיפה שירותי עמילות מכס חשובים בארה״ב, מומחיות והיקף ללקוחות המעוניינים לייעל את תאימות המכס שלהם ולהפחית סיכונים פיננסיים.