איגוד הקרוזים הבינלאומי האריך השעיית הפלגות עד 15 בספטמבר

עקב משבר הקורונה איגוד הקרוזים הבינלאומי CLIA הגיע להחלטה על ההשעייה מרצון וזאת למרות שאיסור ההפלגות שהטיל ה-CDC פג ב-24 ביולי. ההחלטה חלה על כל חברות האיגוד בהן החברות המובילות קרניבל, רויאל קאריביאן ו-NCL


11:46 ,22.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברות קרוזים בינלאומיות האריכו את השעיית הפלגות הנופש מנמלי ארה״ב וזאת עד ל-15 בספטמבר בשל משבר נגיף הקורונה. איגוד הקרוזים הבינלאומי CLIA הגיע להחלטה על השעייה מרצון ביום שישי האחרון, וזאת למרות שאיסור ההפלגות שהטיל ה-CDC פג ב-24 ביולי.

 

בהודעות איגוד הקרוזים הבינלאומי נמסר כי ״בגלל המצב המתמשך בארה״ב שקשור ל-Covid19 חברות הקרוזים החברות באיגוד החליטו להאריך מרצון את תקופת השעיית פעילות הנוסעים. הצו הנוכחי האוסר הפלגות שהוצא על ידי המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן CDC יפוג ב-24 ביולי, ולמרות שקיווינו שפעילות השייט תוכל לחזור בהקדם האפשרי לאחר מועד זה, ברור לנו יותר ויותר שנזדקק לזמן נוסף על מנת להתגבר על חסמים לחידוש הפעילות בארצות הברית. לכן החלטנו להאריך את השעיית הפעילות שלנו מנמלי ארה״ב עד 15 בספטמבר. הזמן הנוסף יאפשר לנו להתייעץ עם ה-CDC לגבי צעדים אשר יתאימו לחידוש הפעילות בסופו של דבר״.

 

מאיגוד CLIA נמסר כי ההשעיה מרצון חלה על כל חברי האיגוד, הכוללים חברות כמו Carnival, רויאל קאריביאן ו-NCL – שלוש החברות המובילות בשוק.