Maersk ו- BlackBuck משיקות פלטפורמת הובלות יבשתיות דיגיטלית בהודו

הפלטפורמה תהיה נייטרלית ופתוחה לכל הענף כשמטרתה לצמצם את נקודות המגע בשרשרת האספקה ​​ולשפר את חוויית הלקוח, להתאים את ההיצע והביקוש לאורך השנה ולספק עקביות במתן שירות באמצעות שקיפות ובקרה בזמן אמת


10:24 ,25.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הספנות Maersk נכנסת לתחום שירותי ההובלות היבשתיות בהודו ביחד עם  BlackBuck – האגרגטור המוביל בהודו המציע פלטפורמה דיגיטלית ייחודית המחברת בין חברת ההובלה לבין בעל המטען באמצעות פתרונות און-ליין בכל הקשור בביצוע תשלום, ביטוח ושירותים פיננסים.

 

עוד נמסר כי לפלטפורמה של BlackBuck  רשת ה״מעסיקה״ כ- 300,000 משאיות וההתקשרות עם BlackBuck תעזור ללקוחות של Maersk לבצע בוקינג און-ליין למשאיות ולשנע מכולות ברחבי הודו.

 

נציין כי חברת Maersk כבר הודיעה בעבר על תוכניותיה להיכנס למרחב הלוגיסטי היבשתי והיא מקיימת שותפות דומה בארה"ב עם הפלטפורמה Loadsmart.

 

ככל הידוע, הפלטפורמה החדשה תהיה בבעלותה של BlackBuck ותופעל על ידה, בעוד Maersk תתמוך בחברה ותעודד פיתוח פתרונות ספציפיים לתעשייה.

 

עוד נמסר כי הפלטפורמה תהיה נייטרלית ופתוחה לכל הענף כשמטרתה לצמצם את נקודות המגע בשרשרת האספקה ​​ולשפר את חוויית הלקוח, להתאים את ההיצע והביקוש לאורך השנה ולספק עקביות במתן שירות באמצעות שקיפות ובקרה בזמן אמת.

 

אמנם בהודו היקף התעשיה עצום אך בכוונת שתי החברות להרחיב את השירות למדינות שכנות אחרות בדרום אסיה. בהקשר זה נציין כי הודו הציבה יעד להפחתת עלות הלוגיסטיקה מ- 14% מהתמ"ג לרמה של פחות מ- 9 אחוזים עד 2022.

 

מנהל המכירות של חברת Maersk בדרום אסיה, ציין בהקשר זה כי הלקוחות מתמודדים עם ספקים שונים במקטעים שונים, עם רמות שירות שונות וחוסר אחידות, כאשר המטרה, לדבריו, היא להשתמש בפלטפורמה הדיגיטלית כדי לצמצם את מספר נקודות המגע בשרשרת האספקה, לשפר את חוויות הלקוח ולהציע שקיפות רבה יותר לתעשיית הלוגיסטיקה המקומית.

 

נציין כי BlackBuck הינה אחת המובילות בניהול הפעילות הלא מקוונת של הובלות ברשת - החל מהתאמת המוביל למשלוח ועד לביצוע תשלומים, ביטוח ושירותים פיננסיים באון ליין. החברה נוסדה בשנת 2015 וכיום מציעה את רשת ההובלה היבשתית הגדולה בהודו באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ייחודית.

 

"אנו משתפים פעולה עם סטארט-אפים כאלה שעוזרים לנו לפתור אתגרים לוגיסטיים בצד היבשתי בהודו, לא רק על ידי הפחתת עלויות, אלא גם בהגברת היעילות לכל בעלי העניין בשרשרת", סיכם Bhavik Mota, מנהל המוצר בחברת Maersk בדרום אסיה.