מפרסומים בעיתונות הזרה עולה כי, חברת הספנות היפנית K LINE, אשר מחזיקה ב-50% ממניות החברה הגרמנית המתמחה בשינוע מטענים כבדים SAL Group, תרכוש את 50% הנותרים עד סוף יוני. את 50% הראשונים רכשה החברה בשנת 2007.
עוד נמסר כי, לארס רולנר (Lars Rolner), מהשותפים הנוכחים בחברה הגרמנית, ימשיך לכהן כמנכ"ל לאחר שימכור את אחזקותיו בחברה ל- K LINE.
חברת הספנות היפנית, אשר מיוצגת באופן בלעדי בישראל על ידי מנו ספנות, מסרה כי הרכישה תואמת את האסטרטגיה של K LINE להגדיל את שיעור הספינות ברשותה שאינן אוניות מכולה.
עוד עולה מהפרסומים כי, SAL הזמינה לאחרונה שתי אוניות חדישות לנשיאת מטענים כבדים בעלות יכולת הנפה של 2,000 טון. מדובר בקיבולת הגבוהה ביותר שניתן להניף היום בעולם. האוניות נמסרו לחברה בדצמבר 2010 ומרץ 2011. לדברי K LINE, שתי אוניות אלה מתאימות בין השאר לשירות פרויקט רחוק מהחוף בתעשיית הנפט או הגז.
לחברת SAL צי המונה 16 אוניות למטען כבד עם יכולת הנפה של 600 עד 2,000 טון ומגיעות למהירות של 20 קשר בשעה.