K-LINE מתגייסת לטובת נפגעי האסון ביפן

חברת הספנות היפנית תורמת 50 מיליון ין למטרת הצלה ושיקום של נפגעי רעידת האדמה והצונאמי בחלקה הצפון-מזרחי של יפן. נציגי החברה בישראל, קבוצת מנו ספנות, מצטרפת למטרה הטובה ואוספת תרומות ומטענים מלקוחותיה


00:00 ,28.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות רעידת האדמה והצונאמי שפקדו את יפן, החליטה חברת הספנות היפנית K-LINE לתרום 50 מיליון ין לאגודת הצלב האדום היפני. בנוסף יוזמת K-LINE תוכנית לאיסוף כספים למטרת הצלה ושיקום, עזרה וחזרה לשגרה בהקדם.

ממנו ספנות, המשמשת כסוכנת הכללית של K-LINEבישראל נמסר כי, החברה שלה קווי ספנות בכל רחבי העולם, הודיעה כי תעביר מטענים המיועדים לניצולי האסון הקשה, ללא עלות דמי הובלה, כחלק מהתרומה לתהליך השיקום, מטענים המיועדים לארגונים יפנים ממשלתיים כגון הצלב האדום היפני. בנוסף, החברה מתכוננת לתמיכה גם בטווח הארוך באוכלוסיה ובאזורים שנפגעו עד להתייצבות המצב באזור.

עוד נמסר כי, בעקבות פניית K-LINE לסוכניה ברחבי העולם לסייע בתוכנית זו, קבוצת מנו ספנות, בבעלותו של משה מנו, החלה לאסוף תרומות ומטענים שונים מלקוחות. מנו ספנות נמצאת בקשר מתמיד עם לשכת המסחר ישראל-יפן וארגונים ללא מטרות רווח, במטרה לאסוף תרומות ולהעבירם ללא עלות ההובלה הימית לנפגעי הרעש. AID CARGO נחשב כעומד בתנאים הבאים: מטען לא מסחרי תחת שליטת הצלב האדום הבינלאומי או ארגונים ממשלתיים. מטען לא מסחרי תחת שליטת ארגונים ללא מטרת רווח או ארגונים פרטיים בכפוף לאישורים הדרושים.

במנו ספנות ציינו עוד כי, נשיא חברת K-LINE, קניצ'יקורויה, הוציא הודעה רשמית שבה הוא מברך את כל עובדי החברה ונציגיה ברחבי העולם על דאגתם והשתתפותם בצער החברה והעם היפני. נשיא החברה ציין כי K-LINE פועלת כסדרה וכל עובדיה מתייצבים לעבודה כרגיל. בשעה שחברות ספנות אחרות נמנעות מלפקוד נמלים יפנים כגון טוקיו ויוקוהמה, מחשש לרמות הקרינה, החברה ממשיכה להפעיל את קווי האוניות כסדרן, כאשר הממשלה היפנית פועלת בצורה ניכרת לניתור רמות הקרינה באתרים השונים.