Evergreen מקבלת את פרס איכות הסביבה של לוידס

הפרס היוקרתי התקבל לאחר תהליך שיפוט קפדני כשבשלב הסופי נבחנו חמש חברות ספנות


00:00 ,03.10.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

בטכס חגיגי שקיים המגזין Lloyds List שנערך בתחילת החודש במלון לנקסטר זכתה ענקית הספנות Evergreen בפרס איכות הסביבה. הפרס היוקרתי התקבל לאחר תהליך שיפוט קפדני כשבשלב הסופי נבחנו חמש חברות ספנות.

נציין כי הפרס הוענק לחברה על רקע היוזמה לשימור איכות הסביבה, המשקפת את מחויבותה של Evergreen לעתיד סביבתי טוב יותר, והוא פרי שיתוף הפעולה של חברת הספנות עם אוניברסיטת קיימברידג' בבריטניה והאוניברסיטה הלאומית המרכזית בטייוואן. במסגרת זו, נתונים על רמות הפליטה של גזי חממה נאספים דרך קבע מ- 9 אניות מכולה ונמסרים לבחינתם של מדענים שחוקרים את השינוי של פליטת גזי חממה. הפרויקט מהווה את אחת התרומות המרכזיות של טייוואן בחקר ההתחממות הגלובלית ושינויי האקלים.

דייויס ליאן , נשיא סוכנות Evergreen בבריטניה, קיבל את הפרס באומרו " זה קרדיט גדול לחברה. פרס זה מכיר במחויבות שלנו להביא את האיכות הגבוהה ביותר של שירות ללקוחותינו , תוך שמירה על המערכת האקולוגית הגלובלית. איזון בין מתן שירותי הובלה והיכולת להיות מודעים לאיכות הסביבה אינה משימה קלה".

נציין כי המגזין הספנותי Lloyds List מוכר ומקובל בתעשיית הספנות העולמית. המגזין מעניק דרך קב, אחת לשנה, פרסים הבוחנים ביצועים מעולים, חדשנות בשירות, בטיחות, אחריות חברתית , חינוך והדרכה.