DB Schenker ו- MSC במיזם חדש לשינוע מכולות עם דלק נקי

על פי ההסכם החדש, בפני לקוחותיה של DB Schenker תעמוד האפשרות לשלם תוספת בתמורה להובלת מכולות עם דלקים ברי קיימא. "כבר היום, ללקוחות שלנו יש בחירה בדיוק כמו בסופרמרקט - הם יכולים לבחור בדלק הרגיל או לבחור באופציה של דלק ביולוגי"


11:00 ,08.03.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

DB Schenker ו-MSC חתמו על הסכם לשינוע כמות מינימלית של 30,000 TEU במה שמוגדר כ״אפס פליטות נטו״, בשנת 2023, וזאת כחלק ממהלך להפחתת פליטות הפחמן.

 

במסגרת ההסכם ייעשה שימוש בכ- 12,000 טון של דלק ביולוגי, כלומר דלק שמקור האנרגיה האצורה בו הוא בתהליך קיבוע פחמן דו-חמצני מהאטמוספירה לתרכובת אורגנית על ידי תהליך הפוטוסינתזה. את הדלק הביולוגי יעורבבו עם דלקים ימיים מבוססי מאובנים. ההסכם יכלול שינוע של משלוחי LCL, FCL ומכולות קירור.

 

"אנחנו מבחינים במספר הולך וגדל של לקוחות שמגלים עניין בפתרונות ידידותיים יותר לאקלים עבור שרשרות האספקה שלהם", ציין דובר חברת DB Schenker.

 

כאמור, על פי ההסכם החדש, בפני לקוחותיה של DB Schenker תעמוד האפשרות לשלם תוספת בתמורה להובלת מכולות עם דלקים ברי קיימא. "כבר היום, ללקוחות שלנו יש בחירה בדיוק כמו בסופרמרקט - הם יכולים לבחור בדלק הרגיל או לבחור באופציה של דלק ביולוגי".

 

ההסכם בין MSC ל-DB Schenker אינו הראשון. בשנה שעברה, DB Schenker התקשרה בחוזה דומה עם חברת הספנות CMA CGM כשחוזה הרכישה כלל שימוש בכ- 2,500 טון של דלק ביולוגי. עוד ציין הדובר כי DB Schenker "פתוחה לשותפויות נוספות".

 

דובר DB Schenker ציין כי חברתו שואפת להשתמש בדלקים ברי קיימא במספר מצבים, ומציעה גם אפשרות לדלק תעופה בר קיימא במשלוחי מטען אווירי.