סיסקו ישראל סיפקה טלפוניית IP לסניפי חברת הספנות Maersk בישראל

הפרויקט כלל מרכזיה ראשית וכ-90 טלפוני IP עבור הסניפים. המערכת כוללת אפשרות עתידית לשלב תקשורת אלחוטית וסלולרית בתוך מערכת הטלפוניה. היקף הפרויקט כחצי מיליון שקל


00:00 ,10.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

הפרויקט כלל מרכזיה ראשית וכ-90 טלפוני IP עבור הסניפים. המערכת כוללת אפשרות עתידית לשלב תקשורת אלחוטית וסלולרית בתוך מערכת הטלפוניה. היקף הפרויקט כחצי מיליון שקל
 
סיסקו ישראל סיפקה לחברת הספנות Maersk מערכת טלפוניית IP בהיקף של כחצי מיליון ₪. הפרויקט בוצע עבור שלושת סניפי החברה בישראל, וכלל אספקה של מרכזיית IP ראשית של סיסקו - Call Manager Cisco וכ-90 טלפוני IP לכל הסניפים. Maersk היא חברת הספנות הגדולה בעולם, בעלת כ-300 סניפים בהם שלושה בישראל - בחיפה, אשדוד ותל אביב. מטה החברה בקופנהגן.
 
מרכזיית ה-IP מאפשרת קישור בין הסניפים השונים לרשת מרכזית אחת באמצעות WAN על גבי רשת LAN מקומית. המערכת מאפשרת ניהול טוב יותר של הסניפים וכן מייעלת ומשפרת את מתן השירות ללקוחות. בעתיד, המערכת תאפשר מעקב אחר סטטוס המכולות – מיקום, זמני הגעה וכיו"ב.
 
"נוסף על חיסכון ניכר בעלויות, הנוצר כתוצאה משימוש במרכזיה אחת בלבד, המאפשרת שיחות טלפון אינטרנטיות ללא תשלום - מערכת ה-IP המתקדמת של סיסקו שהוטמעה ב-Maersk פותחת בפניה אפשרות עתידית לשלב תקשורת אלחוטית וסלולרית בתוך מערכת הטלפוניה", אומר ליאור חי, מנהל לקוח בסיסקו ישראל.
 
לדברי סורן הנסן, מנכ"ל Maersk ישראל, המרכזייה החדשה תאפשר העלאת מתן השירות ללקוחות תוך כדי שימוש בתוכנות מתקדמות של ניתוב שיחות בזמן עומס ואינטגרציה עם מערכות המחשוב המתקדמות של החברה.
 
מנהל מערכות המידע ב-Maersk ישראל, אייל לרנר, מוסיף כי גמישות המערכת מאפשרת לארגונים בצמיחה להגדיל את מספר המשתמשים באופן סקלאבילי, תוך מהירות גבוהה ועלות נמוכה יחסית. כמו כן, בשונה ממרכזיות אנלוגיות מסורתיות, ניתן לבצע הגדרות מתקדמות של המערכת "בתוך הבית" ובאופן מיידי, בהתאם לצרכים.
 
ליאור חי מציין כי הפרויקט מהווה קפיצת מדרגה עבור חברת Maersk ברמת התקשורת והטלפוניה, ומעמיד אותה בחזית הטכנולוגיה. הפרויקט מהווה צעד נוסף בהידוק השותפות העסקית הגלובלית עם חברת Maersk העולמית, וביטוי ליתרונות טלפוניית ה-IP של סיסקו בארגונים מסוג זה.