סי-גל ספנות הוסיפה הפלגות מיוחדות למרכז אמריקה

חברת סי-גל ספנות, המתמחה בהובלה של מטענים קונבנציונליים, פרוייקטים מיוחדים, בהובלה של ציוד כבד ומטעני IMO, מדווחת כי הוסיפה הפלגה מיוחדת, המתווספת אל ההפלגות הקיימות, שתצא לפני ראש השנה מנמל אשדוד, בהפלגה ישירה אל נמלי החוף המזרחי והמערבי של מרכז אמריקה


00:00 ,21.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת סי-גל ספנות, המתמחה בהובלה של מטענים קונבנציונליים, פרוייקטים מיוחדים, בהובלה של ציוד כבד ומטעני IMO, מדווחת כי הוסיפה הפלגה מיוחדת, המתווספת אל ההפלגות הקיימות, שתצא לפני ראש השנה מנמל אשדוד, בהפלגה ישירה אל נמלי החוף המזרחי והמערבי של מרכז אמריקה.

הפלגה מיוחדת זו תשנע מתקן התפלה מיוחד שיעדו הסופי הוא במקסיקו.

מר דן מנו, דובר חברת סיגל ספנות מוסיף ומציין כי הפלגה מיוחדת זו מתווספת להפלגות הקיימות, הבאות לטפל בפרוייקטים מיוחדים ובציוד כבד, המפליגות בהפלגה ישירה וללא שטעונים אל נמלי הגולף של ארה"ב, יוסטון ונמלי מקסיקו. ההפלגות יוצאות מנמלי ישראל בכל 30/45 יום, הוסיף.

" סיגל ספנות ערוכה כיום, כחלק מהמקצועיות שלה, לטפל בכל סוג של מטען כבד, IMO, בפרוייקטים מיוחדים ובמטענים קונבנציונליים, במסגרת אניות מיוחדות המותאמות לסוג כזה של מטען. יבואנים ויצואנים נהנים מהפלגות שמפליגות ישירות מ/אל נמלי ישראל ללא שטעונים לאורך המסלול אל/מ יעדים במרכז אמריקה ", סיכם מר דן מנו.