סוכנות רוזנפלד טיפלה במסע האופנועים הנוצרים בישראל

הסוכנות טיפלה בשינוע 21 אופנועי הארלי דייוידסון ומכונית אחת בשווי של למעלה מ-20 מיליון שקל בנמלי חיפה ואשדוד


00:00 ,30.06.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

הסוכנות טיפלה בשינוע 21 אופנועי הארלי דייוידסון ומכונית אחת בשווי של למעלה מ-20 מיליון שקל בנמלי חיפה ואשדוד
 
מסוכנות רוזנפלד נמסר השבוע כי מסעה של חבורת "האופנועים הנוצרים" שנסעה בין המקומות הקדושים בישראל כגון ירושלים, יפו, נצרת ואף תל אביב וים המלח, התאפשר הודות לטיפולה המסור של הסוכנות בציוד רוכבי האופנוע שכלל 21 אופנועי הארלי דייווידסון וכן מכונית אחת בשווי כולל של למעלה מ-20 מיליון שקל.
 
מדובר בקבוצה של אופנוענים נוצרים מפינלנד המשלבים אמונה בדת הנוצרית וחיבה לאופנועים, שהחליטו להגשים את חלומם ולהגיע עם אופנועיהם לישראל במהלך חודש יוני 2010, במסגרת מסע בעקבות הקדוש פול (Saint Paul). הקבוצה החלה במסעה הדו-גלגלי בהלסינקי ומשם הגיעו הרוכבים לרוסטוק, גרמניה, על גבי מעבורת, המשיכו על גבי האופנועים לנירנברג, ולאינסברוק, אוסטריה. לאחר מכן, הגיע הקבוצה לאגם גרדה שבאיטליה וליוון
 
משתתפי המסע הדו-גלגלי הגיעו לישראל בטיסה מיוון בעוד אוניית סלאמיס שהפליגה אף היא מיוון הגיעה לנמל חיפה ביום חמישי, ה-17 ביוני, ופרקה שם את הרכבים הדו-גלגליים.
 
לאחר שהרוכבים סיימו את סיורם בארץ הקודש בהצלחה הם הגיעו עם הציוד לנמל אשדוד שם טיפלה סוכנות רוזנפלד בהעמסת הכבודה על אוניית פונטוס אשר יצאה את נמל אשדוד ביום חמישי, ה-24 בחודש.