מדובר על ירידה של 77% בזמני ההמתנה (המתנה תפעולית) בנמל אשדוד, בין חודש מרץ 2005 לחודש יולי 2005
חברת נמל אשדוד, אשר החלה בפעילותה ביום יישום הרפורמה, מדווחת על שיפור ניכר בשירות, בתנועה ובזמני ההמתנה, במהלך פרק הזמן מאז יישום הרפורמה. לפי הנתונים, ישנה ירידה משמעותית של 77% בזמני המתנה של כלל האוניות בנמל (המתנה תפעולית), וירידה של 76% בזמני המתנה של אוניות מכולה, בין חודש מרץ 2005 לחודש יולי 2005.
בנוסף, מדווחת הנהלת חברת הנמל על גידול של 11% בתנועת כלל האוניות בנמל אשדוד, בתקופה שבין ינואר – יולי 2005 לעומת תקופה מקבילה אשתקד. כמו כן, מצביעים הנתונים על עלייה של 20% בתנועת המכולות (במונחי TEU), עלייה של 9% במטען כללי, ועלייה של 20% במטעני צובר וחופנים בתקופה זו.
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד "הנתונים מצביעים על שיפור ניכר ברמת השירות, הנובע ממספר גורמים, ביניהם הרחבת התשתיות והגדלת הרציפים, כניסתו לפעילות של "נמל איתן", השימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים וגיוס של למעלה מ- 100 עובדים בתקופה זו. זוהי בשורה חשובה ללקוחות הנמל - היבואנים והיצואנים בפרט, ולמשק הישראלי כולו".
סגיס: ירידה של 77% בזמני המתנה של אוניות בנמל אשדוד מאז הרפורמה
מדובר על ירידה של 77% בזמני ההמתנה (המתנה תפעולית) בנמל אשדוד, בין חודש מרץ 2005 לחודש יולי 2005
00:00 ,11.08.2005
עשוי לעניין אותך
למעלה מ- 20 משלחות עסקיות מרחבי העולם צפויות בועידת ראש הממשלה ליצוא ולשת"פ
כ-43% מהתעשיינים מגייסים כח אדם באמצעות מודעות דרושים בעיתונים.
מחודש אוקטובר יחודשו הקורסים לנהיגה נכונה וקורסי הרענון
עתירה מנהלית כנגד מכרז רשות הדואר למתן שרותי מכס
הושג סיכום בנושא "שמים פתוחים"
אוריאל לין: השוואת שיעור הריבית בין ישראל וארה"ב מחייב את ישומה המיידי של הרפורמה במס