סגיס: ירידה של 77% בזמני המתנה של אוניות בנמל אשדוד מאז הרפורמה

מדובר על ירידה של 77% בזמני ההמתנה (המתנה תפעולית) בנמל אשדוד, בין חודש מרץ 2005 לחודש יולי 2005


00:00 ,11.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מדובר על ירידה של 77% בזמני ההמתנה (המתנה תפעולית) בנמל אשדוד, בין חודש מרץ 2005 לחודש יולי 2005
 
חברת נמל אשדוד, אשר החלה בפעילותה ביום יישום הרפורמה, מדווחת על שיפור ניכר בשירות, בתנועה ובזמני ההמתנה, במהלך פרק הזמן מאז יישום הרפורמה. לפי הנתונים, ישנה ירידה משמעותית של 77% בזמני המתנה של כלל האוניות בנמל (המתנה תפעולית), וירידה של 76% בזמני המתנה של אוניות מכולה, בין חודש מרץ 2005 לחודש יולי 2005.
 
בנוסף, מדווחת הנהלת חברת הנמל על גידול של 11% בתנועת כלל האוניות בנמל אשדוד, בתקופה שבין ינואר – יולי 2005 לעומת תקופה מקבילה אשתקד. כמו כן, מצביעים הנתונים על עלייה של 20% בתנועת המכולות (במונחי TEU), עלייה של 9% במטען כללי, ועלייה של 20% במטעני צובר וחופנים בתקופה זו.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד "הנתונים מצביעים על שיפור ניכר ברמת השירות, הנובע ממספר גורמים, ביניהם הרחבת התשתיות והגדלת הרציפים, כניסתו לפעילות של "נמל איתן", השימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים וגיוס של למעלה מ- 100 עובדים בתקופה זו. זוהי בשורה חשובה ללקוחות הנמל - היבואנים והיצואנים בפרט, ולמשק הישראלי כולו".