נשיא MSC יתפקד כיו"ר איגוד ELAA

ג'יאנלואיג'י אפונטה יחליף בתפקיד את ז'אק סאאד. חברי האיגוד השקיעו לאחרונה למעלה מ-60 מיליארד דולר לטובת הגדלת נפח אוניות על מנת לענות על גידול המאסיבי הצפוי בסחר העולמי


00:00 ,03.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

ג'יאנלואיג'י אפונטה יחליף בתפקיד את ז'אק סאאד. חברי האיגוד השקיעו לאחרונה למעלה מ-60 מיליארד דולר לטובת הגדלת נפח אוניות על מנת לענות על גידול המאסיבי הצפוי בסחר העולמי
 
מר אפונטה, נשיא חברת MSC קיבל החל מתאריך 1 לינואר 2007  את תפקיד יושב ראש האיגוד לענייני ספנות באירופה ELAA (European Liner Affairs Association) הוא יחליף בתפקיד את ז'אק סאאד.
 
"הצלחתו של מר סאאד בהובלת התעשייה בשנה האחרונה היתה טמונה בעיקר בשיפור הקשרים בין קווי הספנות והלקוחות – המשלחים האירופאים", אמר כריס בורן, מנהל בכיר באיגוד ELAA.
 
מר בורן הוסיף כי "האווירה הטעונה שאפיינה את היחסים בין שני הצדדים בשנים האחרונות השתנתה לטובת דיונים עניינים ובונים. היתה זו תרומתו המכרעת ביותר של מר סאאד לפיתוח התעשייה".
 
השינויים בצמרת האיגוד מגיעים בתקופה בה תעשיית המכולות תעמוד בפני "תקופה מכרעת של 12 חודשים בכל הקשור לדה-רגולציה בתוך האיחוד האירופי", כפי שהגדיר זאת האיחוד.
 
"אני מקווה מאוד כי הנציבות האירופאית, ובמיוחד חבר המנהלים הכללי לתחרות (DG Comp) תזהה את המצב החיוני שתעשיית הספנות הימית מחזיקה בקרב התעשייה העולמית", אמר מר אפונטה בהצהרה שפרסם איגוד ELAA.
 
"יותר מכך, הכרחי כי במהלך השנה הקרובה DG Comp תנסח קווים מנחים עבור התעשייה לאחר ביטול הקונפרנסים הימיים (תקנות 4056/86) האוסרת על קונפרנסים ימיים באירופה, אשר תיצור סביבה בה יוכלו בעלי אוניות להמשיך ולהשקיע עבור לטובת העתיד", אמר אפונטה.
 
איגוד ELAA מעריך כי חברי האיגוד השקיעו לאחרונה למעלה מ-60 מיליארד דולר לטובת הגדלת נפח אוניות על מנת לענות על הגידול "המאסיבי" בסחר העולמי כפי שצופות תחזיות כלכליות עבור ארבע-חמש השנים הבאות.