נציגים בכירים של K Line ביקרו בישראל והתרשמו מהכלכלה הישראלית

נשיא החברה לשעבר והממונה על אזור הים התיכון היו אורחי מנו ספנות, הסוכנת הכללית של החברה בארץ. נציגי החברה סיירו בנמל חיפה ונפגשו עם גורמים בכירים העוסקים בתחומי התעשייה וההובלה הימית


00:00 ,04.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא החברה לשעבר והממונה על אזור הים התיכון היו אורחי מנו ספנות, הסוכנת הכללית של החברה בארץ. נציגי החברה סיירו בנמל חיפה ונפגשו עם גורמים בכירים העוסקים בתחומי התעשייה וההובלה הימית
 
שני נציגים בכירים של חברת K LINE , נשיא החברה לשעבר מר איסאו שינטאני ((Isao Shintani, והאחראי על אזור הים התיכון, נציג K LINE Europe Limited) ) באיסטנבול, מר נובוהיקו טאני (Nobuhiko Tani) ביקרו בישראל במשך שלושה ימים והתרשמו מתנופת הפיתוח הכלכלי, התעשייה והנמלים בארץ.
 
חברת מנו ספנות בראשותו של נשיא החברה ובעליה, מר משה מנו, המשמשת כסוכנת כללית של חברת K Line בישראל, אירחה את שני הנציגים הבכירים של החברה יחד עם נציגה בישראל מר דרור ורד.
 
מר שינטאני ומר טאני ביקרו בבניין המשמש כמרכז חברת מנו ספנות בישראל והשוכן במרכז המסחרי של חיפה ובסמוך לנמל חיפה, הנמל המרכזי של ישראל והשער הימי שלה.
 
שני האורחים נפגשו עם חברי ההנהלה והדירקטוריון של מנו ספנות בראשותו של מר משה מנו ושמעו סקירה על הפעילות הבינלאומית של החברה בתחום המטענים וההובלה הימית. בין השאר הוצגו בפניהם תוכניות עתידיות של החברה ודרכים לשיפור השירות הניתן ליבואנים ויצואנים.
 
לאורחים נעשתה הכרה עם כל אגפי ושלוחות החברה כולל מערך סוכנות K LINE בישראל, ולאחר מכן ביקרו במחלקת ניהול האוניות, במחלקת אוניות הנוסעים  ועוד.
 
נציגי החברה סיירו בנמל חיפה ונפגשו עם גורמים בכירים העוסקים בתחומי התעשייה וההובלה הימית בישראל. האורחים התרשמו מאוד מתנופת הפיתוח בארץ, מהתעשייה המתקדמת ומצמיחתו המהירה של המשק הישראלי.
 
כמו כן, נערך מפגש עם שני האורחים יחד עם שגריר יפאן בישראל ועם משה ואיריס מנו, מורן מנו, מר אביהו בן נון, נשיא חברת UMI בישראל וג'ורג', חורש נשיא ובעל חברת טויטה בישראל, בביתו של מר דרור ורד.
 
מר שינטאני ומר טאני, שהיה זה ביקורם הראשון בישראל, זכו גם לסיורים במקומות הקדושים לכל הדתות בירושלים, בבניין הכנסת ובתל אביב.
 
בתמונה (מימין לשמאל): מורן מנו, משה בן חמו, סמנכ"ל שיווק ולוגיסטיקה,מר טאני נובוהיקו, נציג החברה באיסטנבול האחראי על אזור הים התיכון, דרור ורד, נציג קיי ליין, איסאו שינטאני נשיא קיי ליין בדימוס וחבר דירקטוריון בכיר, משה מנו, הנשיא והבעלים של מנו ספנות, נביל אליאס, סמנכ"ל מחלקת מכולות, ד"ר איציק כוכבי, סמנכ"ל כספים, ודוד ארבל, סמנכ"ל ניהול אוניות.