חברת נמל אשדוד הודיעה על מינוי חדש לתפקיד חדש בחברה: רם שובל מונה לתפקיד מנהל שירות הלקוחות בחטיבת הלקוחות של חברת נמל אשדוד. מדובר כאמור בתפקיד חדש, אשר נוצר לאור התרחבות חטיבת הלקוחות בחברה וכחלק מאסטרטגיית הגדרת שירות הלקוחות כיעד מרכזי בפעילות החברה.
שובל (39) מועסק בחברת נמל אשדוד משנת 2001, ושימש בין היתר כמנתח מערכות-מידע. בארבע השנים האחרונות שימש שובל כמנהל תחום פרויקטים במחלקת המחשוב בחברה, והיה אחראי, בין היתר להקמת מערכת ניהול מאגר הלקוחות הראשונה בנמל.
טרם הצטרפותו לחברת נמל אשדוד, עבד שובל כיועץ להקמת מוקדי שירות ומערכות CRM בחברת SenseCom, וכמהנדס ארגון ושיטות באגף הנדסת תהליכים בבנק המזרחי. לשובל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול עם התמחות במערכות-מידע, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון. שני התארים בהצטיינות מאוניברסיטת בן-גוריון.