רב חובל צדוק רדקר ימונה למנהל רספ״ן

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מרב מיכאלי, קיבלה את המלצת ועדת האיתור למנות את רב-חובל צדוק רדקר לתפקיד מנהל רשות הספנות והנמלים. הוא יחליף את רב-חובל יגאל מאור, המסיים כהונה של יותר מ-13 שנים בתפקיד


10:33 ,15.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מרב מיכאלי, קיבלה את המלצת ועדת האיתור לתפקיד מנהל רשות הספנות והנמלים למנות את רב-חובל צדוק רדקר. הוא יחליף את רב-חובל יגאל מאור, המסיים כהונה של יותר מ-13 שנים בתפקיד.

 

רדקר (52), בעל יותר מעשרים שנות ניסיון מקצועי בתחומי הספנות והנמלים. כיום הוא משמש מנכ״ל חברת תעבורה ימית – חיפה הממשלתית. קודם לכן, כיהן בתפקידי ניהול בחברת הספנות צים. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים.

 

רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה משמשת רגולטור ממשלתי האמון על תחום התעבורה הימית: מעגנות ונמלים, כלי שיט ומפעיליהם. הרשות פועלת על מנת להבטיח קיומה של תשתית ספנות ישראלית בעלת יכולת לשמש כמוביל משמעותי בזמן שלום ובזמן חירום, ושירות רציף לתועלת המשק הישראלי.

 

אני שמחה למנות עוד איש מקצוע מוביל בתחומו, הפעם לתפקיד החשוב ביותר בתחום הספנות בישראל. צדוק הוא האיש הנכון להוביל את עידן הנמלים החדש, בתקופה מאתגרת, ולהוביל שיפור בשירות ודאגה להון האנושי העתידי בתחום הספנות

שרת התחבורה מרב מיכאלי

 

 

בראש ועדת האיתור עמדה מנכ״לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק, וחבריה היו סגן נציב שירות המדינה, אילן רם ומנכ״ל משרד התחבורה לשעבר, יעקב גנות. נוכח העיתים, ועדת האיתור פעלה באישור ובליווי צמוד של ועדת החריגים שליד נציב שרות המדינה, אשר אישרה את התהליך על שלביו השונים. 

 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מרב מיכאלי: ״אני שמחה למנות עוד איש מקצוע מוביל בתחומו, הפעם לתפקיד החשוב ביותר בתחום הספנות בישראל. רב-חובל רדקר מגיע לתפקיד לאחר שנים רבות בים, בתפקידי ניהול בכירים ב׳צים׳, ועם ניסיון בחברה ממשלתית לתעבורה ימית. צדוק הוא האיש הנכון להוביל את עידן הנמלים החדש, בתקופה מאתגרת, ולהוביל שיפור בשירות ודאגה להון האנושי העתידי בתחום הספנות. תודה גדולה והערכה עצומה לראש הרשות היוצא, רב-חובל יגאל מאור, מומחה בעל שם עולמי, איש ספר ומעשה, אוהב הים והארץ, על השירות המסור למדינה ותפקידו בפיתוח הספנות והנמלים בישראל״.

 

תודה גדולה והערכה עצומה לראש הרשות היוצא, רב-חובל יגאל מאור, מומחה בעל שם עולמי, איש ספר ומעשה, אוהב הים והארץ, על השירות המסור למדינה ותפקידו בפיתוח הספנות והנמלים בישראל

שרת התחבורה מרב מיכאלי

 

מנכ״לית משרד התחבורה ויו״ר ועדת האיתור, מיכל פרנק: ״המינוי הוא נדבך נוסף בחיזוק השדרה הניהולית וההתמקצעות של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים – באוויר, בים וביבשה. אני מודה ליגאל על כהונה מצוינת, ומאחלת לצדוק ולרשות הצלחה רבה״.

 

יורם זבה, נשיא לשכת הספנות, הגיב להודעת משרד התחבורה על מינויו של ר/ח צדוק רדקר למנהל רספ״ן, ואמר: אין ספק שמדובר במינוי ראוי ואני וחברי לשכת הספנות מאחלים לו הרבה הצלחה בתפקיד החשוב והאחראי הזה. הוא נכנס לנעליים גדולות של ר/ח יגאל מאור שאנחנו מודים לו מקרב לב על שנים רבות של טיפול מסור, מקצוענות, איכפתיות, ידע ועזרה בפתרון בעיות. נכונה לצדוק עבודה רבה והוא מכיר את הבעיות היטב - בתחום התור התפעולי, בתחום העבודה בנמלים, הסכסוכים בנמלים ועוד.

 

יגאל מאור, מנהל רספ״ן היוצא, הגיב אף הוא להודעת משרד התחבורה על המינוי ואמר:  ״ההגעה של אניית המכולות MSC OSCAR זו המתנה האמיתית לסיום התפקיד שלי והיא מגיעה ממש בשנייה הנכונה עם נמל ומנופים ועומקים ליד הרציף בדיוק כמו שצריך״.