עובדי ממגורות חיפה: מילניום ביטלה משמרות ג׳ באופן חד צדדי

ועד עובדי ממגורות חיפה טוען כי קבוצת מילניום החליטה באופן חד צדדי על ביטול משמרת ג׳ באופן מיידי ועד להודעה חדשה. פיני סבח, מנכ״ל קבוצת מילניום: עדיין אין החלטה. הכל נבחן ונבדק וכאשר יהיה דבר מה נוציא הודעה מסודרת


12:21 ,28.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

ועד עובדי ממגורות טוען כי קבוצת מילניום החליטה באופן חד צדדי על ביטול משמרת ג׳ בממגורות חיפה. העובדים טוענים כי החלטה זאת נעשתה עקב מחסור בעובדים וחוסר הסכמות במשא ומתן בין הצדדים. העובדים טוענים בנוסף כי קבוצת מילניום החליטה לא לגייס עובדים חדשים לממגורה. משמרת ג׳ בממגורות פועלת בין 23:00 ל-6:00 בבוקר והיא נחשבת למשמרת פעילה במהלכה מורגשת תנועה ערה של משאיות.

 

הוועד פרסום בעמוד הפייסבוק שלו את ההודעה הבאה: ״קבוצת מילניום החליטה באופן חד צדדי כי היא תפעיל משמרות עבודה בלילה, עקב מחסור בכוח אדם. כמו כן החליטה החברה כי היא לא תגייס עובדים חדשים לטובת הממגורה״.

 

עוד נכתב בהודעת הוועד כי ״מעתה לא רק עובדי הממגורה יסבלו אלא גם היבואנים ונהגי המשאיות - כמו גם תושבי חיפה והקריות – כי במהלך היום תהיה הרבה יותר תנועה והרבה יותר פקקים״.

 

פיני סבח, מנכ״ל משותף של קבוצת מילניום הכחיש את הדברים וטען כי ״עדיין אין החלטה על כלום ושום דבר. הכל נבחן ונבדק וכאשר יהיה דבר מה נוציא הודעה מסודרת״.

 

נציין כי על פי מכרז חנ״י זכיין הממגורה התחייב להפעיל אותה בשלוש משמרות, בכל ימות השנה, 24 שעות ביממה.

 

העובדים טוענים כי ההחלטה הצדדית של קבוצת מילניום שלא לעבוד בשלוש משמרות מצדיקה את פסילתה של מילניום מהפעלת הממגורה.