לאחר שהמערכת תותקן, באביב 2012, תהיה הספינה בת ה-42 ספינת הנמל הראשונה מסוגה בעולם שמערכת ההנעה שלה היא היברידית. הדבר יפחית פליטת מזהמים ואת צריכת הדלק שלה ביותר מ-95%.
מאז השקתה בשנת 1970, "אנג'לינה 2" הונעה בידי שני מנועי דיזל בעלי 350 כוחות סוס. מאז ספטמבר 2011 המנועים הללו לא עמדו יותר בתקני הפליטה של מדינת קליפורניה.
הנמל השקיע יותר מ-200 אלף דולר בהחלפת מנועי הדיזל בחדשים יותר, ובמקביל פנה וקיבל מענק של 500 אלף דולר מהמשרד להתייעלות אנרגטית, לשידרוג מערכת ההנעה של הספינה לאחת בעלת טכנולוגיה נקייה יותר.
"האנג'לינה 2 היא מכשיר עסקי, כמו גם כלי ציבורי וחינוכי. עכשיו אנו יכולים להשתמש בה על מנת להראות טכנולוגיה נקייה נוספת, המפחיתה את פליטת המזהמים בנמל", אמרה מנכ"לית נמל לוס אנג'לס ד"ר ג'רלדין קנץ, "הנמל השקיע יותר ממאה מיליון דולר כדי לממן טכנולוגיות נקיות ולהפחית את כמות פליטת המזהמים".
יצוין שבין השנים 2005-2010 פחתו פליטות מזהמי דיזל בנמל לוס אנג'לס, השוכן בסן פדרו, ב-69-70%. ה"אנג'לינה 2" מארחת על סיפונה תיירים, אורחים, אישי ציבור ותלמידים. בשנת 2011 יצאו בה לשייט 4,000 מבקרים.
נמל לוס אנג'לס הוא הגדול בנמלי ארצות הברית בכל הקשור לתנועת מכולות ומטענים. ככזה, הוא מספק יותר מ-830 אלף משרות ברחבי האזור ומשלם מסים ומשכורות בגובה 35 מיליארד דולר בשנה.