נמל לוס אנג׳לס: שיא היסטורי בפריקת אניית מכולה

במהלך פקידה בודדת של אניית הענק MSC Isabella נפרקו והוטענו 18,465 מכולות בטרמינל APM – שיא עולמי חדש. האנייה שהתה בנמל לוס אנג׳לס חמישה ימים ובמהלך הפריקה נעשה שימוש בתשעה עגורני STS


13:07 ,21.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

ההיסטוריה נעשתה השבוע בנמל לוס אנג׳לס עם הגעתה של אניית הענק MSC Isabella לטרמינל APM בנמל. מחברת נמל לוס אנג׳לס נמסר כי בעת פקידתה של האנייה נפרקו והוטענו על האנייה 18,465 מכולות במהלך פקידה בודדת אחת ברציף 400 בטרמינל APM -שווה ערך לשינוען של 34,263 TEU. מנמל לוס אנג׳לס נמסר כי זהו שיא עולמי חדש וכי זוהי עלייה של 1,385 מכולות לעומת השיא העולמי הקודם לפריקת אנייה במהלך פקידה בודדת אחת.

 

האנייה MSC Isabella הינה אחת מהאניות הגדולות בעולם בנפח של למעלה מ-23,000 TEU. זוהי אנייה מכולות בת קיימא שנוספה לאחרונה לרשת הספנות העולמית של MSC. הגעתה לנמל לוס אנג׳לס היתה גם פקידתה הראשונה בנמל בצפון אמריקה.

 

צפו בסרטון שהכין נמל לוס אנג׳לס על פקידתה של אניית MSC

 

 

ג׳ין סרוקה, מנכ״לֹ נמל לוס אנג׳לס, ציין כי ״הישג זה ממשיך להראות כי נמל לוס אנג׳לס ממשיך לטפל באניות ענק בצורה יציבה ויכול להתמודד עם מטענים גדולים בצורה מיומנת. אנו מברכים את עבודתם המצטיינת של כוח העבודה שלנו ואת עבודתם של הקולגות הנהדרים שלנו במסוף APM וחברת MSC אשר נתנו את אמונם בנמל לוס אנג׳לס כדי לבצע שינוע המטען ההיסטורי הזה״.

 

האנייה MSC Isabella הינה באורך של כ-400 מטר ורוחב של 61 מטר. היא יכולה לשאת עד 23,656 TEU. האנייה, שנקראת על שם בתו הבכורה של נשיא MSC ארה״ב, פאביו סנטוצ׳י, הגיעה למסוף APM ביום שישי, 12 ביוני, ועזבה ב-19 ביוני. במהלך פקידתה של האנייה עובדי הנמל הפעילו 9 עגורני STS במקביל על מנת לבצע את ההישג התקדימי בפריקתה.