שגריר פינלנד בישראל הגיע לביקור בנמל חיפה

השגריר, מר פר מיקאל אנגברג, שהגיע לנמל מלווה בד"ר יורם זבה, לשעבר מנכ"ל צים, בחן מקרוב את פעילותם של עגורני השער החדשים במסוף כרמל, מתוצרת חברת Kone הפינית


00:00 ,24.02.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

שגריר פינלנד, מר פר מיקאל אנגברג, בישראל ביקר השבוע ביקר בנמל חיפה, מלווה בד"ר יורם זבה, לשעבר מנכ"ל צים. השניים קיבלו סקירה על פעילות נמל חיפה כיום ובעתיד ממנדי מוסקוביץ', ראש מדור הערכות נמלית בנמל חיפה. מנמל חיפה נמר כי, דגש מיוחד הושם כמובן על מסוף הכרמל החדש שלתפעולו נרכשו מחברת Kone Cranes הפינית שנים עשר עגורני שער, מהמתקדמים והירוקים בעולם.

 

עוד נמסר כי, כדי לראות את העגורנים הפינים במלוא תפארתם יצא השגריר לסיור בגוררת אדווה שהתחיל בנמל המערבי, והמשיך לעבר מסוף הכרמל. השגריר הביע סיפוק רב מהעובדה שהנהלת נמל חיפה בחרה בחברת Kone וגם מכך שעובדי נמל חיפה מרוצים מאוד מתפעול העגורנים החדשים ומיכולותיהם הגבוהות.

Kone Cranes הינו קונצרן ציוד נמלי ענק מפינלנד ובעל מפעלים באירופה ובמזרח אסיה. עוד צוין כי, בנמל חיפה פועלים כבר 15 שנים בצורה מוצלחת ארבעה עגורנים של החברה, אשר כונתה בעבר על ידי מנכ"ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, "הרולס רויס של העגורנים".

גם ד"ר זבה התרשם מאוד מעוצמתו של מסוף הכרמל החדש, וטען כי: "בעיניים זה מאוד מרשים. מעבר לכל הציפיות או ממה שניתן להתרשם מהתבוננות במפות ובתוכניות על הנייר".