סמנכ"ל השיווק של נמל חיפה פורש

לאחר ארבע שנים בתפקיד הודיע איל דונסקי שהוא מרגיש שזה הזמן המתאים לאתגרים מקצועיים חדשים; יסיים את תפקידו ברבעון הראשון של 2014


00:00 ,06.10.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

סמנכ"ל השיווק, הפיתוח העסקי והשירות של נמל חיפה איל דונסקי הודיע על רצונו לסיים את תפקידו.

דונסקי ביקש לפרוש לאחר ארבע שנים בתפקיד. הוא מסר שהוא מסיים את תפקידו בהרגשה של סיפוק והצלחה, תוך שהוא משאיר אחריו חטיבת שיווק חזקה, מקצועית ומסורה.

דונסקי הוסיף, שהוא מרגיש שזהו הזמן המתאים לצאת לאתגרים מקצועיים חדשים.

בתקופת כהונתו של דונסקי בתפקיד עבר הנמל שינוי מהותי במעמדו התחרותי בשוק, עם דגש על תחום המכולות. השינוי בא לידי ביטוי, בין השאר, בגידולים משמעותיים ביותר בנתחי השוק של נמל חיפה בתחום המכולות: ביבוא נרשמה עלייה דרמטית בנתח השוק, מ-36% בשנת 2011 ל-42% בשנת 201; ביצוא עלה נתח השוק של נמל חיפה מ-55% בשנת 2011 ל-61% בשנת 2013.

דונסקי: "חטיבת השיווק עברה בשנים האחרונות התמקצעות משמעותית, מתוך תפיסה שיווקית שהלקוחות הינם שותפים אסטרטגיים של הנמל וככאלה הם נמצאים בלב החשיבה, העשייה ותודעת השירות של הנמל.

"בשנים האחרונות הרחבנו מאוד את סל השירותים הניתנים ללקוחות ופיתחנו מערכת יחסים עסקית ומסחרית משמעותית עם מגוון לקוחות (סוכני אוניות, יצואנים ויבואנים, חברות שילוח, סוכני מכס ואחרים)".

מנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן: "איל הגיע לחיפה עתיר ניסיון ואכן סייע לנו מאוד במיצובו הגבוה של הנמל בקרב לקוחותינו. המספרים מדברים בעד עצמם. בשם הדירקטוריון, ההנהלה ובשמי, אני מאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה" .

דונסקי יסיים את תפקידו בנמל חיפה במהלך הרבעון הראשון של שנת 2014.