נמל חיפה על ה-TOS: עלינו על דרך המלך

בנמל חיפה מציינים 50 ימים לתחילת הפעלתה של מערכת ה-TOS בכל הרציפים בנמל וגאים בשיאים שהמערכת כבר שוברת בתפוקות התפעוליות בנמל- 331 פעולות למשמרת באוניה MSC PERLE ו-269 פעולות ב- HELENA SIBUM


00:00 ,30.06.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

50 יום מלאו לעלייתה של מערכת ה-TOS לפעילות בכל הרציפים בנמל חיפה ובהנהלה מרוצים מהטמעת המערכת בנמל.

במכתב ששלח איל דונסקי, סמנכ"ל שיווק פיתוח עסקי ושירות בנמל חיפה, ללקוחות הנמל, הוא מציין כי "אני שמח לבשר שבתקופה האחרונה, עלינו על דרך המלך. מערכת ה-TOS סיממה את שלב הקליטה הראשוני שלה בנמל חיפה, ובהצלחה מרובה. בימים אלה, אנו עומדים בתפוקות תפעוליות דומות (ולעיתים אף טובות יותר), מאלה שהיו בתקופת מערכת המיחשוב התפעולי הקודמת- הנמרוד".

מהמכתב ששלח דונסקי ללקוחות עולה כי, ביצועי מערכת ה-TOS החדשה משתפרים מדי יום וכי ב-14 ליוני נשבר שיא של תפוקות תפעוליות בנמל תחתיה כאשר בוצעו 331 פעולות למשמרת באוניה MSC PERLE. גם באוניה HELENA SIBUM של חברת צים הושג באותה המשמרת נתון מרשים של 269 פעולות פריקה וטעינה.

לדבריו, "מובן, שעדיין יש עוד רבות לשפר. מהנדסי חברתNavis כמו גם עובדי חברת נמל חיפה שוקדים על המשך הטמעה מסודרת של המערכת, בהתאם לתוכנית ההטמעה. אנו בטוחים שבעתיד הקרוב, נמל חיפה יוכל לתת ללקוחות, תפוקות תפעוליות משופרות עוד יותר, במשולב עם תפיסת ניהול תפעולי מתקדמת של מסופי המכולות והשערים. כל זאת, כפי שמקובל בנמלים המתקדמים בעולם".

עוד צוין כי, בנמל חיפה החליטו להאריך את תקופת הזיכוי מתשלום אגרת אחסנת מכולות בנמל שיינתן ללקוחות כפטור מתשלום אגרת אחסנת מכולות בין התאריכים ה-12 עד ה-18 במאי, הימים הראשונים בהם עלתה מערכת ה-TOS לאוויר. הפטור יינתן עד לשבעה ימי אחסנה.