נמל חיפה: אפרת קייט נבחרה לתפקיד סמנ"כלית משאבים

קייט, המכהנת בשנתיים האחרונות כראש משאבי אנוש בחברת נמל חיפה, נבחרה פה אחד בדירקטוריון לתפקיד. תחליף את יעקב לטבינסקי שפרש לפני כשנה. אשל ארמוני: מאמין שתוביל בהצלחה את תחום משאבי האנוש בחברה


10:08 ,26.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת נמל חיפה אישר אתמול פה אחד את מינויה של אפרת קייט לתפקיד סמנכ"לית משאבים בחברה, בהתאם להמלצת וועדת האיתור בראשותו של מנכ"ל החברה מנדי זלצמן.

 

קייט, מכהנת בשנתיים האחרונות כראש אגף משאבי אנוש בחטיבת המשאבים, ובשנה האחרונה משמשת גם כמ"מ סמנכ"ל משאבים, לאחר פרישתו לגמלאות של הסמנכ"ל הקודם, יעקב לטבינסקי.

 

אפרת קייט, תושבת חיפה, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר MBA בניהול עם התמחות בספנות ונמלים, כיהנה בעבר כיועצת המשפטית וסמנכ"לית משאבי האנוש בחברת "חוד אסף תעשיות".

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי בתקופה האחרונה קייט משמשת כחלק מנציגות הנהלת הנמל במו"מ בנושאי הרפורמה בנמלים, וכעת, עם היבחרה לתפקיד סמנכ"לית, צפויים לקייט אתגרים משמעותיים נוספים בהיערכות של חברת נמל חיפה לקראת התחרות העתידית מול הטרמינלים החדשים.

 

אפרת קייט: "אני מודה ליושב ראש הדירקטוריון, מר אשל ארמוני, לחברי הדירקטוריון ולמנכ"ל על האמון שנתנו בי. אעשה כמיטב יכולתי למלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר לקראת האתגרים הצפויים לנו. בהזדמנות זו אני רוצה להביע את תודתי ואת מלוא הערכתי לסמנכ"ל המשאבים הקודם, יעקב לטבינסקי, שקיבל אותי לפני כשנתיים עם בואי לנמל, ומאז השקיע רבות בהכשרה שלי לתפקידי ניהול בחטיבה, כולל היכרות מעמיקה עם הסכמי העבר המורכבים ועם הדרכים לפעול בתרבות האירגונית הייחודית לנמל".

 

אשל ארמוני, יושב ראש דירקטוריון חברת נמל חיפה: "אני, וחבריי בדירקטוריון, התרשמנו מיכולותיה של אפרת, מניסיונה ומהרצון שלה להיות חלק מצוות ההנהלה הבכיר של הנמל בשנים הקרובות. אני מברך את אפרת, ומאמין שתוביל בהצלחה את תחום משאבי האנוש בחברה"