נמל חיפה: אניית הקרוזים VIKING JUPITER האריכה שהותה

אניית הנוסעים המפוארת, באורך של 221 מטר ועם כ-900 נוסעים, הוסיפה יום פקידהה נוסף בנמל חיפה על מנת ליהנות מסיורים ברחבי ישראל וחיפה. אתמול נערך על הסיפון טקס חילופי מגנים


10:08 ,01.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל חיפה אירח בסופ״ש האחרון את האנייה החדשה של חברת הקרוזים VIKING לשלושה ימים. על פי התכנון, האנייה היתה אמורה לשהות בנמל ליומיים בלבד, אולם לבסוף האריכה את שהותה בחיפה לשלושה ימים בהם נהנו התיירים ואנשי הצוות שלה מסיורים ברחבי ישראל וגם בחיפה.

 

האנייה, VIKING JUPITER החלה את הפלגותיה לפני כחמישה שבועות בלבד, והיא נחשבת לאחת היוקרתיות והמפוארות בעולם. הפאר המשתרע על פני 221 מטר מיועד לכ-900 נוסעים וכ-400 אנשי צוות. נציין כי זוהי אניית הקרוזים השישית של VIKING ובעשור הקרוב החברה מתכננת להצטייד בלא פחות מ-10 אניות חדשות נוספות.

 

במפגש חגיגי שהתקיים אתמול במיטב המסורת החליפו מגנים קפטן האנייה ורב חובל נמל חיפה עודד גול-ורדי. גם זרי רוזנפלד, הבעלים של רוזנפלד ספנות אשר משמש כסוכן של וייקינג בישראל, העניק לצוות האנייה תשורה המבשרת על נטיעת עץ בהרי ירושלים לכבוד בואה של האנייה לראשונה לישראל.

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי בשנת 2019 צפויה עלייה של 93% בשיעור התיירים שאמורים להגיע לנמל חיפה ביחס לשנת 2018, וכמעט הכפלה גם של כמות הישראלים שיצאו השנה להפלגות בים התיכון מנמל חיפה. לנמל חיפה יגיעו ב-2019 עשרים וארבעה מותגים שונים של חברות ספנות בשנת 2019 זאת לעומת 15 מותגים בשנת 2018. בין המותגים הבולטים שיצטרפו / יחזרו השנה לנמל חיפה נציין את רויאל קריביאן, MSC, , נורוויג׳יאן קרוז ליינס (NCL), קוסטה, קונרד, P&O ופולמנטור.