מתייעלים ומוקירים תודה

נמל חיפה קיים את טקס ציון העובדים שתרמו לייעול העבודה ולחיסכון כספי לחברת הנמל. המנכ"ל מנדי זלצמו העלה את פועלם של אנשים המאמינים שהמציאות ניתנת לשינוי ולשיפור


00:00 ,17.11.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

כמידי שנה, קיים נמל חיפה בשבוע האחרון טקס לציון עובדים שתרמו לייעול העבודה בנמל וכן לחיסכון כספי עבור חברת הנמל.

 

מנכ"ל הנמל מנדי זלצמן ציין באירוע את העובדים שזכו בתואר, תוך הדגשה שהם החלק המזערי של העולם, שמאמינים שהמציאות ניתנת לשיפור ולשינוי ואינה מקובעת. מדובר, אמר, בעובדים שמאתגרים את עצמם מקצועית, הפועלים הן להגדרת הבעיה והן למציאת פתרון. הללו מזוהים כעובדים הבאים לעבודה לא רק כדי לספק צרכיהם ההישרדותיים, בעלי נפש "מבעבעת", שמבקשת להטביע חותמה בעולם הזה ולהשפיע בעשייתה. הדחף הזה אינו נובע מהרצון לזכות בפרס ובכך הם מבדלים עצמם מאחרים; מחד ניכרות בהם נגיעות, הבזקים והבלחות של גאונות, ומאידך אינטליגנציה תמידית, בחיפוש אחר הגדרה לפתרונות ובלקיחת האחריות.

עובדים אלו, הוסיף זלצמן, ניחנו בסגולה להיות מאסטרים בעיסוקם. המנכ"ל הביע את תחושותיו, כי העובדים הללו יחזרו ויגיעו למעמד כזה שוב בעתיד. "יש שני אירועים המהווים מקור השראה עבורי ולכן אני נרגש בהם - טקס חלוקת פרסי ייעול וטקס העובדים המצטיינים", אמר, לפני שהודה לעובדים ומסר לידיהם תעודת הוקרה ושי כספי.

הזוכים השנה הם: עמית ליבוב, שבנה מערכת יוצאת דופן, שמציגה באופן פשוט ומיידי את הנתונים התפעוליים ממערכת ה-TOS; אלי יהב, שתרם משמעותית לחיסכון בהוצאות מילוי מכונת הביול; אורי בוחניק ממחלקת ציוד, שהגה פתרון לאבטחת המנוע חשמלי לפתיחה וסגירת ספרידר למכולות בעגורני שער; עמנואל שרצר ומרדכי גלעדי, שהגו שיטה לקיצור זמן איתור קצר חשמלי בתעלות צבירה בנמל הקישו; דוד ציאדה, שיצר מתקן בדיקה/כיול לספרדרים מסוג "ברומה" ו-"סטיניס"; דניאל לונין, שבנה מגן של פלטה אופקית של מנוף שער קוקס; איגור בולדוזב ודניאל לונין, שעמלו על חיזוק מעקה בטיחות של תוף הרמה במנוף גשר בנמל הכרמל.