מנכ״ל נמל חיפה לעובדים: ירידה דרמטית בפעילות המטען הכללי בנובמבר

מנכ״ל נמל חיפה, אודי שרון, עדכן בפנייתו השבועית לעובדי הנמל כי במהלך נובמבר חל שינוי קיצוני בפעילות לעומת חודש אוקטובר שהתאפיין בפעילות מוגברת עקב הסטת אניות מהדרום לצפון בשל מלחמת ״חרבות ברזל״


14:45 ,20.11.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

שרון ציין בפנייתו בסרטון וידיאו לעובדים שהופץ באמצעות הוואטסאפ כי ״לפני שבוע סגרנו את חודש אוקטובר - החודש השתנה מקצה לקצה החל מה-7 לאוקטובר - השבת השחורה. אוקטובר פגש אותנו עם גידול דרמטי של כמות המטענים בכל המגזרים. בשל הסטה של אניות לצפון. קיבלנו הרבה מחמאות על ההתמודדות ועל התפקוד מול העומסים הגדולים, וסיימנו חודש מוצלח בכל קנה מידה ואני רוצה להודות לכל העובדים. אנחנו רואים את העבודה שאתם משקיעים״. 

 

יחד עם זאת שרון הוסיף כי בחודש נובמבר חל שינוי קיצוני במגמה. ״בשבועיים האחרונים אנחנו רואים שינוי קיצוני. אנחנו רואים שהמכולות חזרו לדרום והפעילות חזרה לרמות שלפני המלחמה. בתחום המטען הכללי יש ירידה דרמטית - בעיקר בשבוע האחרון במטענים כמו גרעינים ומלט. נקודת האור היא פעילות הרכבים ששומרת על כמויות גבוהות לאור פעילות אינטנסיבית שלנו ואני מאמין שזה ימשיך להישאר כך גם בשבועות הקרובים״. 

 

שרון ציין בנוסף על יוזמות חדשות בקרב העובדים שכוללות הדרכות, התנדבויות ויוזמות. לדבריו, 75 עובדים בחרו להשתתף בהדרכות עזרה ראשונה ועובדים נוספים כי עובדים נוספים בחרו להתנדב בליווי תושבים בעוטף, בליווי חיילים, בהתנדבות בחקלאות ועוד. 

 

שרון סיים ואמר כי הוא מסתובב הרבה בשטח הנמל, פוגש עובדים ושומע מהם על רעיונות ויוזמות מעניינות. הוא ביקש להמשיך את המנהג הזה ופרסם כתובת מייל שמגיעה היישר אליו, וביקש מהעובדים לפנות אליו בכל נושא. ״אני מבטיח לקרוא ולהגיב לכל מי שכותב אלי״, אמר שרון. 

 

״אנחנו בשגרת מלחמה״, סיים שרון את המסר השבועי לעובדים. ״אנא שמרו על עצמכם - גם בבית וגם בנמל״.