מנכ״ל נמל חיפה במפגש היסטורי עם בכירים מעולם הספנות הערבי

מנדי זלצמן פתח את האירוע עם ברכה בערבית למשתתפי הכנס ובהמשך שוחחו הבכירים על התמודדות הנמלים עם מגפת הקורונה. זלצמן חשף כי אנייה ראשונה עם מטען מהאמירויות תפקוד את נמל חיפה ביום שני הקרוב


13:50 ,07.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מנדי זלצמן, מנכ״ל חברת נמל חיפה, השתתף היום במפגש אינטרנטי היסטורי עם בכירים מעולם הנמלים של אבו דאבי, דובאי, הודו וסרי לנקה.

 

מנדי זלצמן פתח את האירוע עם ברכה בערבית למשתתפי הכנס. בהמשך שוחחו הבכירים על התמודדות הנמלים עם מגפת הקורונה. זלצמן סיפר על היערכות צוותי הנמל באופן כזה שניתן יהיה להמשיך לעבוד מסביב לשעון גם תחת מגבלות המגפה. כמו כן שיתף זלצמן בפיתוחים טכנולוגיים אחרונים שהוטמעו בנמל חיפה וסייעו לנמל להגביר את התפוקות.

 

זלצמן ציין בדבריו שהנמל כרגע נמצא בהליך הפרטה אליו צריכות להגיע חברות גלובליות לרכוש את הנמל ולתרום לו בכך שיביאו לנמל מטענים רבים, להתחרות בהצלחה אל מול אתגרי העתיד וכן לאפשר לחברה להשתחרר מהכבלים המונחים על חברה ממשלתית כפי שקורה כיום.

 

זלצמן חשף שחברות ספנות ראשונות המגיעות מהמזרח הרחוק לחיפה יוכלו ויעברו כעת גם בנמל ג׳בל עלי בדובאי. למעשה, ציין, אנייה ראשונה עם מטען מהאמירויות תיכנס לנמל חיפה ביום שני הקרוב בבוקר – האנייה MSC PARIS.

 

נזכיר כי המפגש האינטרנטי התקיים במסגרת סדרת מפגשים מקצועיים שמארגן עיתון הספנות הידוע TMS (The Masritime Standart). יחד עם זלצמן השתתפו באירוע נציג חברת נמלי אבו דאבי, וחברת DP WORLD.