לראשונה: נמל חיפה מציג מחשבוני מכולות באנגלית ובערבית

זאת עקב דרישה של לקוחות רבים. המחשבון מאפשר לחשב את כל סוגי האגרות הקשורות למכולות במקום אחד ובחישוב אחד


10:38 ,14.07.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת נמל חיפה נמסר כי לאור דרישות רבות שהגיעו מלקוחות בארץ ובעולם (כולל ממדינות השכנות לישראל), מציג נמל חיפה לראשונה בישראל מחשבוני מכולות באנגלית ובערבית.

 

מחשבון המכולות, כולל כלל האגרות המשויכות למכולות לשנת 2016, הינו פרי פיתוח ארוך של מדור הכנסות בנמל חיפה וחברת סייבר סרב. המחשבון מאפשר, לראשונה, לחשב את כל סוגי האגרות הקשורות למכולות במקום אחד ובחישוב אחד, וכעת, כאמור, ניתן להשתמש בו גם באנגלית ובערבית.

 

החלק הארי של המטען (כ-70%) שעובר בנמל חיפה עובר במכולות, ורוב מוחלט של לקוחות הנמל משנעים בנמל חיפה מכולות.

 

מחשבון המכולות מציע עבור כל קבוצת מכולות רצויה מספר אופציות מהן ניתן לבחור כגון כמות המכולות, אורך המכולה, יבוא/ יצוא/ שטעון/ במעבר/, מכולה ריקה/ מלאה, סוג המכולה (מכולות ארוכות מ-40 רגל, או OPEN TOP וכו'), מכולה רגילה/ חריגה/ לא רגילה, מכולת קירור, מכולת חומ"ס, האם שונעה ביום מנוחה, האם עברה שקילה, ערך המטען, תקופת אחסנה בנמל, מספר עיתוקים על הרציף, מספר ימי חיבור מכולה לחשמל. 


בחירה של כל אחד מהסעיפים הנ"ל, או חלקם, מחשבת באופן מיידי את העלויות השונות של שינוע המכולה. אם רוצים לבצע חישוב למכולות נוספות, ניתן להוסיף שורת חישוב חדשה, ולהוסיף את המאפיינים שלה. בסיום, לאחר שכל המכולות השונות, על סוגיהן השונים הוכנסו למחשבון - לחיצה על "חשב סה"כ" - תיתן את הסכום הכולל של שינוע המכולות, כולל חלוקה לסעיפי החיובים השונים.

 

מחברת נמל חיפה נמסר כי אל המחשבונים בכל השפות (עברית, אנגלית וערבית) ניתן להגיע מהתפריט הימני של דף הבית של אתר חברת נמל חיפה, או מהקישורים:

 

בערבית:

http://www.haifaport.co.il/Calculatores/containersfeenew_arab.aspx?y=2016

 

באנגלית:

http://www.haifaport.co.il/Calculatores/containersfeenew_eng.aspx?y=2016