ליזה זינגר מונתה לקדנציה שנייה בדירקטוריון נמל חיפה

שרי האוצר והתחבורה מינו לקדנציה שנייה בדירקטוריון נמל חיפה את ליזה זינגר, שסיימה לפני כחצי שנה קדנציה שלמה ראשונה כדירקטורית. ליזה זינגר: מודעת לאחריות המוטלת על כתפי הדירקטוריון בתקופה זו בה יתקבלו החלטות שיקבעו את עתיד הנמל


12:13 ,13.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

בתקופה בה חברת נמל חיפה צועדת להפרטה, שרי האוצר והתחבורה מינו לקדנציה שנייה בדירקטוריון נמל חיפה את ליזה זינגר, שסיימה לפני כחצי שנה קדנציה שלמה ראשונה כדירקטורית. זינגר, חברה בנבחרת הדירקטורים של רשות החברות הממשלתיות ובעלת ניסיון רב כדירקטורית גם בחברות ציבוריות, משמשת כנציגת הבעלים ומנכ״לית מרינה בעלת שם עולמי בצפון קפריסין, אותה גם הקימה. זינגר בעלת רישיון עריכת דין וראיית חשבון, כמו גם תואר MBA מבית הספר למינהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב. ניסיונה כחברת דירקטוריון בנמל כמו גם ניסיונה המקצועי העשיר והשכלתה הינם חיזוק משמעותי לקראת ההפרטה.

 

לאחר מינויה אתמול אמרה זינגר: ״אני שמחה לחזור לשולחן הדירקטוריון לקדנציה שנייה ומודה על האמון. יו״ר וחברי הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים עמלו באחרונה יחד על הסכמים פורצי דרך לקראת העתיד. אני מודעת לאחריות המוטלת על כתפי הדירקטוריון בתקופה זו בה יתקבלו החלטות משמעותיות שיקבעו את עתיד הנמל לשנים רבות קדימה. אני אופטימית כי יחד נוביל את הנמל באופן שיתרום בצורה המיטבית לכלכלת ישראל״.