יו״ר חברת נמל חיפה התארח על סיפון אניית תיירים מפוארת שעגנה בנמל חיפה

במהלך ביקורו על אניית הנוסעים הגרמנית MEIN SCHIFF3 התעניין מר ארמוני במסלול האנייה, מסלולי הסיורים המוצעים לנוסעים במהלך שהיית האנייה בחיפה ושמח לשמוע מהנוסעים והצוות כי הם ישמחו לקראת חזית ים מחודשת בחיפה


11:13 ,31.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

יו״ר חברת נמל חיפה, מר אשל ארמוני, התארח לאחרונה על סיפונה של אניית הנוסעים הגרמנית MEIN SCHIFF 3 השייכת לענקית התיירות TUI אשר פקדה את נמל חיפה בשבוע שעבר. מר ארמוני, אשר ביקר על האנייה בלווה בראש לשכתו ונציג נוסף מטעמו, לווה על ידי סוכן האנייה זרי רוזנפלד, מנכ״ל רוזנפלד ספנות אשר מייצגת את בעלי האנייה, חברת TUI CRUISES בישראל.

 

במהלך הביקור התעניין מר ארמוני במסלול האנייה, מסלולי הסיורים המוצעים לנוסעים במהלך שהיית האנייה בחיפה וביקש לבדוק כיצד תתקבל חזית הים המתוכננת על ידי הנוסעים והצוות. בשיחה שערך מר ארמוני עם מארחת מטעם האנייה הוא שמח לשמוע כי ציבור התיירים והצוות ישמחו להערכתה לחזית ים שתהווה מקום בילוי מיוחד במינו בסמוך לאנייה כפי שניתן למצוא בנמלים רבים בעולם.

 

נציין כי האנייה MEIN SCHIFF 3 הינה אניית נוסעים מפוארת שאורכה 294 מטר, והיא נושאת על סיפונה כ-2,600 נוסעים וכ-1,000 אנשי צוות. האנייה, אשר נבנתה לפני כארבע שנים, פקדה את נמל חיפה בדרכה למזרח במסגרת הפלגות עונת החורף. האנייה צפויה לשוב ולפקוד את נמל חיפה במהלך חודש מאי 2019 בשובה מהמזרח.

 

בנמל חיפה מציינים כי בשנת 2019 צפוי גידול של לא פחות מ-90 אחוזים בכמות התיירים שתגיע לנמל חיפה.