חידושים באתר נמל חיפה יקלו את עבודת היצואנים וסוכני האונייה

לאחר תקופת הרצה, שודרגו מספר תחומים ושדות באתר הנמל, החוסכים לסוכנים את הצורך להתעדכן מול התפעול ואנשי מערכת ה-TOS


00:00 ,17.06.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

אל סטטוס האוניות ותוכנית העבודה שמתעדכנת מידי 15 דקות נוספו שדות נוספים, בין היתר של תחילה וסיום מועד קבלת מכולות יצוא בנמל לכל אוניה

עליית אתר האינטרנט החדש של נמל חיפה לאוויר לפני כחודשיים כללה שיפור ניכר בנתוני תוכנית העבודה ובסטטוס האוניות (תוכנית עגינה), שמוצגות באתר ומתעדכנות מדי 15 דקות לטובת הלקוחות.

לאחר תקופת בחינה והרצה, ולאור בקשות של לקוחות, שודרגו בשבוע האחרון הטבלאות באופן שמעניק מידע נוסף בזמן אמת, שלא ניתן עד היום בנמלי ישראל.

בין העדכונים: לסטטוס האוניות נוספה עמודה בשם "חברת ספנות",בה מוצג קוד של כל המפעילים (Line Operators) השותפים בהפעלת האונייה; נוספה עמודה חדשה בשם "קו שרות" (Service Line); נוספה עמודה חדשה בשם "תחילת קבלת יצוא", המציינת את התאריך והשעה בהם ניתן להתחיל בהכנסת מכולות יצוא עבור כל אונייה; נוספה עמודה חדשה בשם "סיום קבלת יצוא", המציינת את התאריך והשעה בהם תסתיים קבלת מכולות היצוא עבור כל אונייה; כל עוד ניתן להכניס מכולות יצוא, ייצבעו הנתונים של תחילה וסיום קבלת היצוא בירוק. לאחר מועד "סיום קבלת יצוא", יצבעו נתוני שדות אלה באדום.

יצוין שאת השינויים ביצעו תוך ימים ספורים אנשי אגף מערכות מידע והמיחשוב בנמל, בשיתוף יחידת מינהל וארגון ואנשי חדר ה-TOS.


הצגת הנתונים אמורה להקל על הלקוחות, בפרט על סוכני האונייה והיצואנים, שנדרשים מדי יום לקבלת הפירוט המלא על הזמנים בהם ניתן לקבל מכולות יצוא. הנתונים חוסכים לסוכנים את הצורך בבירור מידע באופן יזום עם יחידות התפעול וה-TOS.